واحد دندانپزشکی غیر مجاز در میاندوآب پلمپ شد
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
شناسه : 284625
5

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمپ یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز دراین  شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی و پلمپ یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در میاندوآب،اظهارکرد: با بررسی‌های نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در حیطه دندانپزشکی و دندانسازی در شهرستان میاندوآب و تایید تخلف، با گرفتن دستور قضایی و هماهنگی‌های لازم، بازدید انجام و محل فعالیت، تعطیل و پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: این ماموریت با همکاری نیروهای انتظامی و کارشناسان حقوقی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب انجام شد.

وی افزود: این واحد درمانی، غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت بوده و فردی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی و در ساعات و ایام مختلف اقدام به امور دندانپزشکی و دندان سازی برای مراجعین خود می‌کرد که محل فعالیت  پلمپ و فرد خاطی به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

حیدری تصریح کرد: مراکز مجاز، دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: به منظور جلوگیری از این مداخله ها و همچنین برخورد با این موضوع واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب همواره فعال بوده و در راستای مقابله با این مداخلات می کوشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.