واحد تولیدی متخلف در میاندوآب نقره‌داغ شد
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 310511
2
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: واحد تولیدی که به‌صورت خودسرانه اقدام به درج قیمت مازاد بر تعرفه قانونی بر روی کالا کرده بود پرونده تخلفاتی تنظیم و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش و با اشاره به انجام بازرسی‌های روزانه از واحدهای صنفی، اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی مختلف همواره در اولویت قرار داشته و عملکرد این واحدها به‌صورت روزانه از نزدیک رصد و بررسی می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این راستا طی بازرسی‌های صورت‌گرفته برای واحد تولیدی که به‌صورت خودسرانه اقدام به درج قیمت مازاد بر تعرفه قانونی بر روی کالا کرده بود پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تنظیم و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی گفت: طبق قانون میزان جریمه در محاکم تعزیراتی حسب نظر قاضی تا ۱۰ برابر ارزش ریالی پرونده قابلیت صدور حکم نهایی را دارد.

بهروزی با بیان این که چهار تیم نظارتی در میاندوآب در امر بازرسی فعالیت دارند، گفت: این افراد وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار در سطح عرضه را به‌صورت ویژه رصد کرده و عملکرد واحدها را زیر ذره‌بین دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، فروش و نگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت و غیره آن را به سامانه ۱۲۴ و یا شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.