هیچ کس حق عدول از خطوط قرمز نظام را ندارد/ همه باید اعلام موضع کنند و بگویند کدام طرفی هستند/ با تهدید و گزارش کارها پیش نمی رود/ ولایتمداری مهم ترین شاخصه فرد اصلح است
۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
شناسه : 260736
7

امام جمعه میاندوآب گفت: کاندیداها با یکدیگر رقابت کرده و نقد کنند ولی هیچ کس حق عدول از خطوط قرمز نظام را ندارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه و اصلح و شایسته از روی بصیرت مهمترین وظیفه همه ماست.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه خط قرمز ما انقلاب، نظام و خون شهداست، افزود: کاندیداها با یکدیگر رقابت کرده و نقد کنند ولی هیچ کس حق عدول از خط قرمز نظام را ندارد.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران سالم ترین انتخابات در دنیاست، گفت: در نظام اسلامی، رای مردم حق الناس است و در این نظام نیز با توجه به شرایط و دستورالعمل های انتخابات، هیچ گونه امکان تقلب وجود ندارد و لذا نباید به گونه ای رفتار کرد که مانند  سال 88 که عده ای خائن و فتنه گر نظام را زیر سوال بردند، انتخابات را زیر سوال برد.

حسن زاده  در ادامه با اشاره به اینکه قرآن، انسان ها را به سه دسته تقسیم می کند، تصریح کرد: انسان ها بر سه دسته اند، حزب الله حزب الشیطان و حزب باد که از آنها به نام منافقان یاد می کند.

امام جمعه میاندوآب گفت: کسانی که دشمنان نظام و انقلاب ما در شبکه های اجتماعی وابسته به خود و در رسانه هایشان از انها دفاع می کنند در واقع حزب شیطان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید مواضع خود را مشخص کنند، افزود: همه باید اعلام موضع کنند و بگویند که از کدام طرف هستند والا بعد از انتخاب، هر کس که رای بیاورد همه از او طرفداری و حمایت می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه با تهدید و گزارش کارها پیش نمی رود، تصریح کرد: کسانی در گذشته بوده و امروز نیز هستند که می گویند من پشتیبان رهبری هستم، خوب اگر عوض نشده اند هم اعلام کنند و مردم نیز نباید فریب حیله و چهره انسان ها را بخورند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه این گونه افراد از حزب شیطان نیز بدتر هستند، گفت: کسی که با حرف خود به نظام و ولایت ضربه می زند، شایسته انتخاب نیست و نباید با دست خود حاکمیتمان را در انتخابات مختلف به این افراد سپرد.

وی افزود: این افراد دشمن شادکن هستند و هویت درونی برخی افراد نیز معلوم است و در ظاهر دوست و در باطن دشمن هستند.

حسن زاده در ادامه به ویژگی ها و معیارهای انتخاب اصلح و شایسته اشاره و تصریح کرد: تعهد و احساس مسئولیت، کوشا و فعال بودن از جمله ویژگی ها و معیارهای انتخاب صحیح است.

امام جمعه میاندوآب شجاعت و نترس بودن در مقابل دشمنان را دیگر معیار انتخاب اصلح برشمرد و گفت: باید “اشداعلی الکفار و رحما بینهم” بود و در مقابل خیانتکاران به مردم و نظام نیز صلابت و قاطعیت داشت.

وی افزود: مهم ترین و اصلی ترین شاخصه یک انتخاب اصلح نیز اطاعت از امام و ولایتمداری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.