هیچ موردی از کرونای انگلیسی در میاندوآب شناسایی نشده است
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
شناسه : 293279
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: تاکنون هیچ مورد ثابت شده ای از کرونای انگلیسی در شهرستان مشاهده نشده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشاهده موارد کرونای انگلیسی در دیگر استان های کشور و حساسیت موضوع، شیوع این نوع کرونا؛ جدیت هر چه بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از تجمع و به ویژه پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری به دیگر شهرها لازم و ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه کرونای انگلیسی مسری تر بوده و بیشتر تمایل به سمت جوانان، کودکان و نوجوانان دارد، افزود: در همین راستا خانواده ها باید نسبت به مراقبت از خود و کودکان، نوجوانان و جوانان و تک تک اعضای خانواده حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی شهرستان میاندوآب نارنجی ولی با وضعیتی بسیار شکننده است، افزود: در حال حاضر چندین مورد کرونا مثبت در بخش های مراقبتی بیمارستان عباسی شهرستان بستری هستند و از همشهریان عزیز درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی یاریگر مدافعان سلامت و کادر درمان باشند.

حیدری با تأکید بر اینکه آمار و ارقام کاهشی فوتی های کرونایی نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی شود، تصریح کرد: تنها زدن ماسک بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا کافی نیست و علاوه بر این موارد پرهیز از شرکت در مراسم عزا و جشن ها باید اولویت اصلی زندگی اجتماعی مردم برای مقابله با کرونا باشد.

دبیر ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا با بیان اینکه بدون مشارکت مردم کنترل بیماری کرونا امکان پذیر نیست،اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، همان سبک زندگی مناسب بوده و پرهیز از شرکت در مراسم و گردهمایی ها، گردش کرونا را کمتر می کند و ما می توانیم در این شرایط به طور ویژه‌ای به گروه بیماران پرخطر، زمینه ای، مادران باردار و اطرافیان مبتلایان به کرونا توجه کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.