هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد/ شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود/مردم هر کجا با فسادی مواجه شدند، مستند آن را گزارش کنید
۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
شناسه : 283267
3

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: سخنان و مواضع رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب بوده و هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه مسئولیت ها در نظام اسلامی امانت هستند، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید این نگاه در مسئولین باشد که مسئولیت ها امانت هستند و باید در مدت مسئولیت خویش به مردم خدمت کرد.
امام جمعه موقت میاندوآب افزود: در این زمینه نیز مدیر موفق کسی است که زیرمجموعه خود را به موفقیت برساند و در حیطه مسئولیت خویش به بهترین نحو عمل کند.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، گفت: باید در این ایام از وعاظ و خطبا استفاده کرده و اهداف قیام سید و سالار شهیدان تبیین شود.ِ
گل حسینی با تاکید بر مبارزه با فساد و با بیان اینکه فسادستیزی و مبارزه با فساد باید به فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: همانطور که رئیس قوه قضائیه نیز بیان کرد، مردم هر کجا با فسادی مواجه شدند، آن را گزارش کنند تا برخورد شود.
امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه گزارشات در مورد فسادها باید مستند و همراه با مدرک باشد، افزود: در این زمینه باید دقت کرد که بازار شایعات و موج سواری چه بسا برای ریختن آبروی یک انسان باشد و اینگونه فکر نشود که با تکیه بر موج سواری ها و بازار شایعات در فضای مجازی و حقیقی می توان نتیجه گرفت، بلکه گزارشات باید همراه با مستندات و مدارک و سرنخ ها باشد و خلاف واقع نباشد.
وی با تاکید بر اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمنان و با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح و سپاه در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا، افزود: سپاه در این زمینه وظیفه داشت و مقتدرانه برخورد کرد و برایمان عزت آورد و سایر نهادها نیز وظیفه دارند هواپیماهای انسانی که فرستاده شده و ایمان مومنان و مردم را با استفاده از نفوذ، نشانه گرفته است شناسایی و آنها را از بین ببرند.
گل حسینی با تاکید بر اعتماد به جوانان، گفت: شهیدان رجایی و باهنر به جوانان کشور اعتماد کردند چرا که جوانان این کشور می توانند مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه التماس به غرب بیراهه بوده و عزت را پایمال می کند، افزود: باید شعار “هیهات من الذله” امام حسین(ع) شعار و مبنای حرکت ما باشد.
امام جمعه موقت میاندوآب تصریح کرد: نتیجه عمل به شعار “هیهات من الذله” و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان امروز در سخنان و اظهارات و عقب نشینی های دشمنان کاملا مشهود بوده و این نشان دهنده پیروز و موفق بودن مقاومت است.
گل حسینی با تاکید بر اینکه باید تذکرات رهبر معظم انقلاب در سرلوحه کارهای ما باشد، اظهار کرد: سخنان و مواضع رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب بوده و هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد.
امام جمعه موقت میاندوآب در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با فساد دردآور است، اظهار کرد: اقداماتی که در مبارزه با فساد در جامعه می شود دردآور بوده و مردم باید حساس و ظلم شناس و ظالم شناس باشند و هر جا با فساد مواجه شدند، گزارش کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.