هیات امنای مساجد نقش مهمی در کمک های مردمی به عتبات عالیات دارند
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰:۵۴
شناسه : 264295
6

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: همه باید در بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته و هیات امنای مساجد نیز اهمیت این موضوع را در بین مردم روستاها تبیین کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام مقصود محمودی  در همایش توجیهی هیات امنای مساجد دهستان گوگ تپه میاندوآب که امروز در مسجد جامع للکلو برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه باید برای بازسازی عتبات عالیات احساس وظیفه کنند، اظهار کرد: هیات امنای مساجد باید اهمیت این موضوع را در بین مردم روستاها تبیین کرده و  تلاش برای تک تک ما در این زمینه وظیفه بوده و باید با نيت الهي در این زمینه تلاش كنيم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: هیات امنای مساجد از اقشار بانفوذ در جامعه بوده و در تبلیغ فرهنگ و آموزه های دینی نقش مهمی دارند.

وی گفت : هیات امنای مساجد نقش مهمی دربسترسازی کمک به عتبات عالیات دارند و بنابراین باید از ظرفیت اقشار تاثیر گذار و ظرفیت مساجد و حسینیه ها و هیئات مذهبی در کمک به بازسازی عتبات عالیات به خوبی استفاده شود.

محمودی تصریح کرد: هیات امنا و افراد تاثیرگذار در مساجد، باید از فعالیت‌ها و آثارهای معنوی کمک به عتبات عالیات  در بین مردم و  در محافل گوناگون اطلاع رسانی و تببین کنند تا انگیزه برای کمک رسانی در بین مردم بیشتر شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی عاشق اهل بیت(ع) بوده و هستند؛ افزود: علاقه و اشتیاق ملت ایران به عتبات عالیات ناشی از عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت است و حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی در بازسازی و مشارکت آنان در توسعه عتبات عالیات نیز مصداق عینی و عملی در تحقق این ایمان قلبی و دینی است.

گفتنی است  در این همایش سرهنگ خیری جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و شیخ منیری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب حضور داشتند و در سخنانی بر لزوم توجه به بازسازی عتبات عالیات تاکید کردند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.