هیئت های مذهبی در حفظ انقلاب و خنثی کردن فتنه ها، نقش بسزایی دارند/از ظرفیت هیئت های مذهبی برای ترویج ارزش های دینی استفاده شود
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
شناسه : 271002
10

امام جمعه میاندوآب گفت: ظرفیتی که در هیئت های مذهبی وجود دارد شاید در هیج جای دیگر نباشد و باید از این ظرفیت نهفته برای ترویج مبانی دینی و ارزش ها استفاده کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امروز در همایش اخلاق مسئولان هیئت های مذهبی بانوان در میاندوآب که به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از تلاش اداره تبلیغات اسلامی در راستای مسئولیت خویش، اظهار کرد: باید از ظرفیت هیئت های مذهبی برای ترویج مبانی دینی و ارزش ها استفاده کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تلاش می کند، اظهار کرد: ظرفیتی که در هیئت های مذهبی وجود دارد شاید در هیج جای دیگر نباشد و باید از این ظرفیت نهفته استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مجالس روضه مختلفی توسط هیئت های مذهبی در طول ایام مختلف برگزار می شود، گفت: بانوان و مسئولان هیئت های مذهبی که در مجالس مختلف حضور می یابند، با هدف وارد جلسات شده و برای ترویج ارزشها، معنویت و دینداری تلاش کنند.

حسن زاده به نقش هیئت های مذهبی در تداوم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: هیئت های مذهی همیشه در راستای اهداف انقلاب اسلامی بوده اند و در سال 88 نیز هیئت های مذهبی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه و فتنه 88 داشتند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: در 9 دی 88 هیئت های مذهبی در صحنه حضور یافته و این انقلاب مدیون آموزه های اباعبدالله الحسین(ع) و فرهنگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه جلسات باید با قرآن شروع و به قرآن نیز ختم شود، افزود: هدف باید افزایش معنویات و توجه به ارزش ها باشد و مداحان این را همیشه باید در نظر داشته باشند و مداحان هرجا باشند باید در آن معنویت بوده و باورهای دینی و اعتقادات مردم تقویت شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه تمام هم و غم دشمنان، اسلام هراسی بوده است، گفت: دشمن می خواهد تا دین گریزی و اسلام هراسی کند و در طول تاریخ بر روی این موضوع برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: امروز نیز دشمنان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده است و دشمن در پشت بام های ما قرار داشته و با ماهواره می خواهد به هدف خود دست یابد.

وی افزود: در این تهاجم فرهنگی دشمنان، نقش مداحان و هیئت های مذهبی مهم بوده و باید به عنوان سرباز خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن به نقش خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.