همکاری مردم در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 309546
1
 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: همه باید برای امنیت اجتماعی بسیج شده و همراهی و همکاری مردم در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم رحیم جهانبخش در همایش تبیین طرح امنیت محله محور در میاندوآب با بیان اینکه امنیت یک مقوله مهم و ارزشمند است، اظهار کرد: امروز در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید سلیمانی‌ها و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه امنیت مشکلی نداریم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولید و تأمین امنیت امروز یک اصل مهم است، افزود: امنیت و مقوله‌های مرتبط با آن مهم‌ترین کالای آینده برای جامعه خواهد بود.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور در اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: اغتشاشات و فتنه ۱۴۰۱ فقط باهدف ایجاد کانون‌های ناامنی ایجاد شد و دشمنان در این راستا برای هر بخشی یک برنامه‌ریزی داشتند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای همسایه نیز متوجه اهمیت مقوله امنیت شده‌اند، تصریح کرد: امروز کشورهای همسایه نیز متوجه شده‌اند که قدرتی که در تولید امنیت بین‌الملل و مسیر اتحاد امت اسلام است، در هیچ‌چیزی نیست.

سردار جهانبخش در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، اظهار کرد: همه باید برای امنیت اجتماعی بسیج شویم و در این راستا همه باید تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه حوزه امنیت اجتماعی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما است، افزود: همراهی و همکاری مردم در تولید امنیت بسیار مهم و اثرگذار است.

وی گفت: هدف برگزاری چنین همایشی، استفاده از ظرفیت و توانایی‌های معتمدین و ریش‌سفیدان در تثبیت امنی، آرامش و آسایش جامعه است که پلیس با همکاری شما خدمات شایسته و بهتری در راه حفظ امنیت و نظم در جامعه به مردم ارائه می‌کند.

امنیت نعمت بزرگی است

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز در این مراسم از امنیت به‌عنوان یک نعمت بزرگ نام برد و گفت: امنیت نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

محمدرضا رضایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد امنیت، افزود: نیاز به امنیت از نیازهای اساسی انسان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.