همه مشکل پسماند مربوط به شهرداری نیست/ محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
شناسه : 284614
5

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: همه مشکل پسماند مربوط به شهرداری و شورای شهر نیست و ما تنها یک طرف موضوع هستیم.

پ
پ

فخرالدین آذریان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در مورد موضوع دفن پسماند شهری میاندوآب، گفت: از مردم نسبت به عدم جمع آوری زباله ها در 24 ساعت گذشته عذرخواهی می کنیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه منتظر اعلام نظر کارگروه دفن پسماند شهری برای انتقال و دفن زباله هستیم، اظهار کرد: در چند روز گذشته به صورت موقت و با هماهنگی انجام گرفته زباله ها را به برخی شهرهای اطراف انتقال دادیم ولی دیگر امکانش نبود.

وی با اشاره به اینکه همه مشکل مربوط به شهرداری و شورای شهر نیست و ما تنها یک طرف موضوع هستیم، افزود:کارگروه پسماند شهری باید در این مورد نظر خود را اعلام کند و ما نیز ملزم به اجرا هستیم.

آذریان تصریح کرد: هر محلی کارگروه دفن پسماند تعیین کند، زباله ها را به آنجا انتقال می دهیم.

محل جدیدی برای دفن پسماند میاندوآب تعیین شد

فرماندار میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: مکان جدیدی برای انتقال و دفن پسماند میاندوآب شناسایی و تعیین شده‌است.

مهدی قهرمانی اظهار کرد: به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع پسماند از محل مدنظر بازدید کردیم و نظر آنها نیز برای دفن پسماند در آن مکان مثبت است.

وی با بیان اینکه محل جدید پاسخگوی استعلام‌های مربوطه خواهد بود، گفت: طی چند روز آتی کارهای کارشناسی و مطالعاتی در رابطه با این محل انجام می‌گیرد و پس از آن زباله‌های شهر میاندوآب به آنجا انتقال و به شیوه بهداشتی دفن خواهد شد.

فرماندار میاندوآب با اجتناب از ذکر آدرس دقیق این محل، افزود: شهرداری میاندوآب وظیفه دارد تا زمان آماده‌سازی و قطعی شدن این محل، زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.