همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند/ عزت و نجات کشور در ولایتمداری و انقلابی ماندن مردم و مسئولان است
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
شناسه : 260051
17

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: بر همه مسئولان و مردم واجب است تا به پیام نوروزی مقام معظم رهبری توجه کرده و در راستای تحقق آن بکوشند  

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سال نو و بیان آداب اسلامی نوروز، اظهار کرد: طهارت و پاکیزگی، صله رحم و دیدار با نزدیکان، قرائت دعای تحویل سال به منظور ارتباط خالص با پروردگار از جمله آداب اسلامی نوروزی است که باید همه خانواده ها به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه بهترین انتظارها، انتظار فرج است، افزود: نوروز و انتظار زیباترین تحول ها و انتظار فرج امام زمان(عج) از زیباترین انتظارها و آداب و سنن اسلامی نوروز است.

وی گفت: در روایات اعلام شده هر روزی که انسان گناه نکند آن روز عید است.

گل حسنی به سنت های بد نوروزی نیز اشاره و تصریح کرد: چهارشنبه سوری و آسیب های جانی و مالی ناشی از آن از مهم ترین آسیب هایی است که در آستانه عید نوروز تاثیر بدی بر مال و جان و اعتقادات آدمی می گذارد.

خطیب موقت نماز جمعه میاندوآب عدم رعایت حدود شرعی در دید و بازدیدها را آسیب و از سنت های بد نوروزی عنوان و اظهار کرد:  اسراف در پوشاک، خوراک و چشم و هم چشمی و تجمل گرایی از آسیب ها و سنت های نوروزی است که همه خانواده ها باید آنها را رعایت کرده و از آن بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه بر همه مسئولان و مردم واجب است تا به پیام نوروزی مقام معظم رهبری توجه کرده و در راستای تحقق آن بکوشند، افزود: امسال سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” بود و  مقام معظم رهبری از عدم پیگیری این موضوع گله مند بودند و لازم است تا مردم و مسئولان مخصوصاً دولت در اقدامات خود در این مورد تجدید نظر کند.

گل حسینی با بیان اینکه عدم اقدام عملی برای دستورات مقام معظم رهبری، عدم ولایت پذیری را می رساند، گفت:  هر کس در مقابل امر ولایت بایستد، مردم و امت حزب الله این اقدام او را بی پاسخ نمی گذارند.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه عزت و نجات کشور در ولایتمداری و انقلابی ماندن مردم و مسئولان است، اظهار کرد:  باید در مقابل دشمنان وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و به آنها نشان دهیم که دست از شعار”مرگ بر آمریکا” بر نمی داریم.

انتهای پیام.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.