همه افراد باید مراقبت خطوط قرمز نظام باشند/برای رسیدن به قله رفیع اقتدار، مالک اشترها می خواهیم
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شناسه : 261437
7

امام جمعه میاندوآب گفت: امام، رهبری، ولایت فقیه و خون شهدا و مدافعان حرم خط قرمز ما هستند و همه احزاب، دلسوزان گروه ها و همه کاندیداها باید مراقب خطوط قرمز باشند والا اولین کسی که ضربه خواهد خورد، خودشان هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر لزوم اخلاق مداری و رعایت اخلاق، اظهار کرد: اخلاق یعنی نقد منصفانه و هم عیب ها و هم خوبی ها را دیدن، هم نیمه پرلیوان را ببیند و هم نیمه خالی لیوان را در مسائل اجتماعی.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر اخلاق سکوت کردن، حرف نزدن و مدارا کردن بود در آن صورت حضرت امیرالمومنین(ع) کارگزار خود را عزل نمی کرد، حضرت فاطمه زهرا(س) برای گرفتن حق شوهرش، فریاد نمی زد.

وی گفت: اگر بخواهیم در جامعه ای به قله رفیع انسانیت، اقتدار، قدرت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی برسیم، شخصیتی مثل مالک می خواهیم که زمانی که شخصیت حقیقی اش در کوچه ای زیر سوال رفت، به مسجد رفته و برای آن فرد استغفار کرد و در میدان جنگ با دو شمشیر همزمان مبارزه می کرد و همواره مطیع امر ولایت بود.

حسن زاده تصریح کرد: شخصیتی مثل کمیل نمی خواهیم که ریاضت شبانه داشته باشد اما از دور و بر خودش بی خبر باشد، شخصیتی مثل زیاد بن سمیه نمی خواهیم که قدرتمند و جسور باشد، عکس امام و رهبری را پایین بکشند اما از معنویت خبری نباشد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: تلگرام و شبکه های اجتماعی نعمتی بودند تا حقایق سریع نشان داده شود و آن طرف کشور اگر یک اتفاقی بیفتد، همه مردم آگاه شوند.

وی با بیان اینکه همه ما با چشم خود دیدیم که به عکس و بنر امام و رهبری بی احترامی کردند، افزود: امام، رهبری، ولایت فقیه و خون شهدا و مدافعان حرم خط قرمز ما هستند و همه احزاب دلسوزان گروه ها و همه کاندیداها باید مراقب خطوط قرمز باشند والا اولین کسی که ضربه خواهد خورد، خودشان هستند.

حسن زاده با اشاره به اینکه اخلاق یعنی مراقب بزرگان باشیم تا دیگران هم احترام ما را داشته باشند، گفت: امیداورم همه در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت ماه حضور پرشوری داشته و دشمنان را مایوس سازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.