همدلی و ارتباط مردم و مسئولان، دشمنان را مایوس می کند/ تمام هم و غم دشمن، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
شناسه : 270756
7

امام جمعه میاندوآب گفت: تمام هم و غم دشمنان بر این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند و بر روی این موضوع نیز تلاش و برنامه ریزی دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اهمیت امر فرهنگ، اظهار کرد: باید بر لزوم ترویج فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه توجه کرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مسئولان باید در حکومت اسلامی، گزارش کار خود را به مردم اعلام کنند، افزود: مردم در حکومت اسلامی از عملکرد مسئولان آگاهی داشته و مسئولان نیز دادن گزارش کار به مردم را از یاد نبرند.

وی با بیان اینکه همه وظیفه دارند تا در راستای امید آفرینی و جذب مردم به نظام و انقلاب حرکت کنند، گفت: جذب مردم هزینه زیادی ندارد و مثلا حتی می توان با رنگ آمیزی یک جا، مردم را به انقلاب و نظام جذب کرد و وقتی که مردم کار و تلاش ببینند، به آینده امیدوار می شوند.

حسن زاده تصریح کرد: این موضوع به معنی آن نیست که کارهای دقیق، جدی  و زیر بنایی را فراموش کرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ارتباط بین مردم و مسئولان باید توسعه یابد، اظهار کرد: تمام هم و غم دشمنان بر این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند و بر روی این موضوع نیز تلاش و برنامه ریزی دارند و بنابراین هرچه ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر باشد، دشمن مایوس تر می شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا نکته نظرات خود را ارائه و در مورد برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه به ارائه توضیحات پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.