همدلی دانشجویان بسیجی میاندوآب با خانواده های آسیب پذیر از کرونا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
شناسه : 287784
11

بسته های معیشتی توسط گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب تهیه و به خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا اهداشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این روزها میهمان ناخوانده ای که ویروس و بیماری”کرونا” نام دارد و از اواخر بهمن ماه سال گذشته، خودش را نشان داده، میهمان کشور ما است.

این میهمان ناخوانده و ویروس منحوس در مدتی که در کشور ما بود، سبب تعطیلی مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه و جماعت ها، اصناف و… نیز شده است و  به نوعی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

در این بین نیز کسانی و خانواده هایی مانند کارگران فصلی یا برخی مشاغل هستند که به نوعی تحت تاثیر ویروس کرونا، معیشت آنها دچار مشکل شده است.

در این راستا تعدادی از دانشجویان بسیجی در شهرستان میاندوآب در قالب گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب در کنار سایر خیرین ها و ستادهای مردمی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا می کنند، دست به کار شده و بسته های معیشتی را برای خانواده های مستضعف و آسیب دیده از شیوع کرونا تدارک دیده و آن را توزیع کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از مشاغل و اقشار دچار آسیب شدند و لذا دانشجویان بسیجی تصمیم گرفتند بسته حمایت معیشتی را تهیه و توزیع کنند.

پیام دلالیان افزود: در این راستا تعدادی از دانشجویان بسیجی در شهرستان میاندوآب در قالب گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج دانشجویی، بیش از 50 بسته سبدکالایی را تهیه و به مرور توزیع می کنند.

وی اظهار کرد: این بسته شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، مایع دستشویی، ماسک و دستکش و توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا است که در قالب یک بسته به خانوارهای آسیب پذیری که قبلا شناسایی شده اند، با حضور حجت الاسلام امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب توزیع شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.