همایش بزرگ دوچرخه سواری میاندوآب، بی نظیر بود/کمیته استعدادیابی فدراسیون دوچرخه سواری در این شهرستان مستقر می شود
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
شناسه : 267197
6

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: کمیته استعدادیابی فدارسیون دوچرخه سواری در میاندوآب مستقر شده و از بین بهترین های دوچرخه سواری در بخش بانوان و آقایان، استعدادیابی می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، خسرو قمری در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با تمجید از حضور پرشور مردم در همایش دوچرخه سواری، اظهار کرد: بنده در طول مدت زندگی خود که همواره با دوچرخه بودم، کاری را که در میاندوآب اتفاق افتاد و حرکت خودجوش و بزرگی را مشاهده کردم، بی نظیر بوده و برای بنده افتخار بود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور افزود: بنده همواره تلاشم بر این بوده که توسعه ورزش همگانی را در سرلوحه کارهای خود قرار بدهم و با توجه به اینکه همگانی شدن ورزش دوچرخه در سطح کشور نیز یکی از این موارد است، این حضور و اتفاقی که در میاندوآب دیدم، بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های فدراسیون و نیز وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش همگانی است، گفت: همه ما دست به دست هم دادیم تا هر کس در هر رشته ای، فعالیت خود را برای توسعه ورزش همگانی انجام بدهد.

قمری با اشاره به اینکه ما همایش های مختلفی را در سراسر کشور برگزار کرده ایم، تصریح کرد: ولی امروز به این نتیجه رسیدم که برای الگو پیدا کردن استان ها و شهرستان های دیگر از برخی شهرستان ها، این موضوع را در دستور کار خود قرار بدهیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور هم چنین به مستقر شدن کمیته استعدادیابی این فدراسیون در میاندوآب اشاره و اظهار کرد: ماه آینده کمیته استعدادیابی فدارسیون دوچرخه سواری در میاندوآب مستقر شده و از بین بهترین های دوچرخه سواری در بخش بانوان و آقایان، استعدادیابی می کند.

وی افزود: میاندوآب با این پتانسیل و ظرفیت باید بتواند ورزشکاران بیشتری در تیم ملی در رده های مختلف داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.