هفتمین نوزاد سالم از مادر کرونایی در میاندوآب متولد شد
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
شناسه : 290869
9

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: مادر میاندوآبی که در دوران بارداری به کووید-۱۹ مبتلا شده بود، نوزاد خود را کاملا سالم و عاری از ویروس کرونا به دنیا آورد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: این مادر که با علایم بیماری کرونا در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان عباسی میاندوآب بستری بود، در هنگام زایمان توسط تیم مدیریتی بیمارستان به بخش زایمان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) منتقل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: تیم مدیریتی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از قبل پیش بینى اتاق عمل ویژه و همچنین اتاق زایمان ویژه براى زایمان مادران مشکوک به کرونا و مادران مثبت قطعی، را در نظر گرفته بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این مادر ۲۳ ساله نوزاد خود را سالم و عاری از ویروس کرونا به دنیا آور، اظهار کرد: این مادر باردار مثبت کرونایی در ۳۶ هفتگی، به روش سزارینْ دختری سالم با وزن دو کیلو ۴۰۰ گرم به دنیا آورد.

حیدری تصریح  کرد: هم اکنون حال نوزاد و مادر  وی که دومین زایمان خود را تجربه کرد، خوب بوده و پس از مشاوره متخصصان عفونی و اطفال از بیمارستان مرخص می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: این مورد، هفتمین مادر باردار کرونا مثبت در شهرستان میاندوآب بود که در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان فرزند خود را سالم و عاری از ویروس کرونا به دنیا می آورد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.