هشت مسکن مددجویی کمیته امداد در میاندوآب افتتاح شد
۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
شناسه : 310841
4
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: هم‌زمان با هفته دولت هشت واحد مسکن مددجویی در این شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان تحت پوشش شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بوده و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه از ابتدای امسال ۳۵ واحد مسکن مددجویی با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب در دست احداث است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: هم‌زمان با هفته دولت نیز هشت واحد مسکن مددجویی روستایی با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح و تحویل مددجویان شد.

وی گفت: آئین افتتاح این واحدها به‌صورت نمادین در روستای اوچ تپه قلعه از توابع بخش مرکزی برگزار و این واحدها مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

چوپان نژاد تصریح کرد: برای احداث هر یک از این واحدها چهار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و بنیاد مسکن و در مجموع برای احداث این هشت واحد مسکن مددجویی ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه این واحدها به طور متوسط ۶۰ متر زیربنا دارند، افزود: از تمام عزیزان از جمله خیرین نیکوکار و بنیاد مسکن و تمام اداراتی که در قالب تفاهم‌نامه در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث مسکن مددجویی تلاش می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.