هشتمین نمایشگاه بهاره در میاندوآب دایر می شود
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
شناسه : 298984
6
در آستانه سال نو؛ مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی جنوب آذربایجان غربی از برپایی هشتمین نمایشگاه بهاره و خرید عیدانه در محل نمایشگاههای بین المللی خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ترکمان غلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال شیوع کرونا در کشور از اواخر سال ۹۸، برپایی نمایشگاههای بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا با محدودیت هایی مواجه شده بود اما با بهبود وضعیت کرونایی، کم کم با رعایت دستورالعمل های ابلاغی، برپایی نمایشگاهها مجددا از سرگرفته شده است.

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی جنوب آذربایجان غربی افزود: در این راستا نیز از پنجم اسفند ماه امسال هشتمین نمایشگاه بهاره و خرید عیدانه در محل نمایشگاههای بین المللی میاندوآب دایر می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ غرفه برای پرایی نمایشگاه پیش بینی و اعلام آمادگی شده است، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا  و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعداد غرفه ها را نسبت به سال های گذشته ۳۰ درصد کاهش داده و تا ۱۵۰ غرفه دایر خواهیم کرد.

غلامی با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از مهم ترین نمایشگاههای بوده که در ایام کرونا موفق شد تا تهدید را به فرصت تبدیل کند، تصریح کرد: در این ایام، چهار نمایشگاه بین المللی در اقلیم کردستان عراق دایر کردیم که نمایشگاه سلیمانیه ۴۰ میلیون دلار و نمایشگاه اربیل نیز ۴۳ میلیون دلار برای ایران آورده داشت.

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی جنوب آذربایجان غربی افزود: در نمایشگاه سلیمانیه ۱۶۵ شرکت و در نمایشگاه اربیل نیز ۱۳۵ شرکت که دارای تولیدات صادرات محور بودند، از تمام گروههای کالایی شرکت داشتند.

وی هم چنین با بیان اینکه میاندوآب می تواند میزان خوبی برای برپایی نمایشگاههای بین المللی در جنوب استان باشد، تصریح کرد: در این زمینه باید از استانداردهای لازم برخوردار بود ولی متاسفانه اسکان مسافران و میهمانان ویژه یکی از مهم ترین دغدغه های ما است که امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم اعم از احداث هتل و توجه به سیما و منظر شهری انجام گیرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.