هر کس غیرمستند حرف بزند باید پاسخگو باشد/ ایجاد یاس و ناامیدی درواقع خدمت به دشمنان است
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
شناسه : 273040
2

فرماندار میاندوآب گفت: به عنوان نماینده مسئولان، اجازه نخواهم داد تا به کسی توهین شود و هر کس حرفی می زند باید پاسخگو باشد و مستند حرف بزند و اگر غیر این باشد آن مسئول حق شکایت دارد و ما نیز پیگیر خواهیم بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سال 96 در سخنانی با اشاره به اینکه ما در این شهرستان، ثبات مدیریت را به اثبات رساندیم، اظهار کرد: مسئولان باید اقدامات خود را به مردم گزارش دهند تا مردم آنها را بدانند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ما در دهه فجر، بیش از 68 پروژه افتتاح و کلنگ زنی کردیم، افزود: مسئولان زحمت کشیدند و به عنوان سرباز در خدمت نظام هستند و ما نباید اینها را زیر سوال ببریم و مسئولان نیز باید از عملکرد خود در مقابل زیر سوال بردن ها دفاع کنند.

وی با بیان اینکه باید با مردم با صداقت رفتار کرد، گفت: باید به مردم واقعیت ها را بگوییم و رسانه ها نیز واقعیت ها را نشان داده و به مردم بگویند و اگر مسئولی خطا کرده باید در خفا به او اعلام کرد چرا که مردم مشکلات بسیاری دارند.

امیری با اشاره به اینکه تا آخرین روزی که در میاندوآب هستم از مسئولان دفاع خواهم کرد، تصریح کرد: استاندار نیز دستور داده است تا از مسئولی که شبانه روز تلاش کرده و در خدمت مردم است، دفاع کنیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه در این شهرستان کارهای زیادی انجام گرفته است، اظهار کرد: به عنوان نماینده مسئولان، اجازه نخواهم داد تا به کسی توهین شود و هر کس حرفی می زند باید پاسخگو باشد و مستند حرف بزند و اگر غیر این باشد آن مسئول حق شکایت دارد و ما نیز پیگیر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: آبروی افراد در دین اسلام از اهمیت بسزایی برخوردار است و نباید آبروی افراد را برد.

امیری با بیان اینکه ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم در واقع خدمت به آمریکا و اسرائیل است، افزود: برای این نظام هزاران شهید داده ایم و باید حافظ خون شهیدان باشیم.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت در سطح شهرستان و در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان شبانه روز تلاش می کنند و ما برای آنها آرزوی توفیق داریم.

وی با تقدیر از زحمات فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج در طول سال، گفت: از زحمات فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج، شورای شهر و شهرداری نیز در طول سال تقدیر و تشکر را داریم.

امیری در پایان از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی هم خبر داد و اعلام کرد: در این راستا اقدامات لازم توسط دستگاه های خدمات رسان و شورای شهر و شهرداری اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.