هر واحد صنفی یک سنگر در جنگ فرهنگی و اقتصادی است/ نباید اجازه دهیم تا ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شود/ شهدای دفاع مقدس از شهدای کربلا و عاشورا درس گرفتند
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
شناسه : 284145
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز مغازه ها خاکریز اصناف و بازاریان در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان بوده و هر واحد صنفی یک سنگر در جنگ فرهنگی و اقتصادی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازاریان میاندوآب که امروز در مسجد بهی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم غیور سلحشور ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس رشادت به خرج داده و از ارزش ها و دین و ناموس و خاک و وطن دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود:در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مختلف مردم از جمله بازاری و اصناف با درایت رهبر کبیر انقلاب، هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته و از رزمندگان اسلام پشتیبانی و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش مهم بازاریان و اصناف در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و با اتحاد و همدلی در دوران دفاع مقدس و یا در سال های گذشته در کمک رسانی به مردم سیل زده و زلزله زده داشته اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

پالهنگ با بیان اینکه شهدا، مدال افتخار ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهدای ما از شهدای کربلا و عاشورا درس گرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به نقش امروز بازاریان و اصناف در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: دشمن بعد از اینکه دید در جنگ نظامی هیچ غلطی نمی تواند بکند، از طریق جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شده و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته است و به حول قوه الهی در این عرصه نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه هر واحد صنفی یک سنگر فرهنگی و اقتصادی است، افزود: امروز مغازه ها خاکریز شما بوده و اسلحه شما نیز خرید و فروش، انصاف، دقت و توجه شماست.

پالهنگ با تاکید بر اینکه اتحاد سبب خنثی شدن توطئه دشمن می شود، تصریح کرد: هدف دشمن جدا کردن ملت از نظام و رهبری است و 40 سال است که برای این توطئه و هدف خود نقشه می کشد ولی همیشه شکست خورده است، چون اتحاد خود را حفظ کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: هر بازاری باید با تاسی از فرمان ولایت در مقابل طمع دشمنان ایستاده و به وظیفه خود در قبال خون شهدا و در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان کالاهای اساسی را برای ما تحریم کردند اما چرا یک عده کالا مانند لوازم آراشی و گوشی های هوشمند را تحریم نمی کنند، اظهار کرد: چون از این ابزارها برای دست یابی به اهداف خود در جنگ نرم و فرهنگی استفاده کرده و بر روی آنها برنامه ریزی داشته اند.

پالهنگ تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تا ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شود و همه باید به امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه همگانی است، عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه باید به سبک زندگی شهدا توجه داشته باشیم، افزود: شهدا از جایگاه والایی در نزد خداوند تبارک و تعالی برخوردار هستند و مطالعه زندگی و وصیتنامه شهدا و الگو قراردادن این عزیزان که برای دفاع از ناموس، وطن و اسلام جان خود را فدا کرده اند، کمترین وظیفه ما در قبال آنهاست.

وی اظهار کرد: از مسئولان شهرستانی نیز انتظار داریم به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل و در تبیین جایگاه و نقش شهدا و 850 شهید شهرستان میاندوآب و در راس آنها شهید باکری مالک اشتر شهدا، تلاش کنند تا نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود.

پالهنگ به انتخابات اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات توام با انتخاب صحیح بر اساس منویات مقام معظم رهبری از مهم ترین وظایف ماست که باید به آن توجه داشته باشیم.

تجلیل از خانواده های شهدای اصناف و بازاری پایان بخش این برنامه که به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان ناحیه میاندوآب برگزار می شد، بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.