هر برگ رای تیری به سمت دشمنان/ 2 اسفند، روزی که ناامیدی بار دیگر سهم دشمن می شود
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۵۲
شناسه : 287054
5

مردم در دوم اسفند  ماه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و نا امیدی را بار دیگر سهم دشمنان می‌کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، انتخابات به روزهای داغ خود نزدیک شده و با آغاز ایام تبلیغات رسمی انتخابات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شور و شوق و فضای انتخاباتی در شهرهای کشور حاکم شده است.

اما همیشه به ایام انتخابات و یا مناسبت های ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ها که نزدیک می شویم، دشمنان انقلاب و نظام یک راهبرد همیشگی را دنبال می کنند و آن حضور و مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و یا راهپیمایی ها است، راهبردی که همه ساله نیز با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکست مواجه می شود.

امسال نیز در حالی که کمتر از 6 روز به دوم اسفند ماه و شروع رای گیری برای انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، دشمنان با امپراطوری رسانه ای و با یاری شبکه های اجتماعی دوباره دست به کار شده و همان راهبرد قدیمی خود یعنی دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام و مشارکت حداقلی را دنبال می کنند.

در مقابل این راهبرد دشمنان، رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری همه علاقه‌مندان به سرنوشت ایران اشاره و در سخنرانی اخیرشان در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم بر این موضوع  تأکید کردند و فرمودند: “راه‌پیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی دو آزمون بزرگ ملت ایران است و هرکس ایران و امنیت و آبروی وطن را دوست دارد، باید پای صندوق‌های رأی حاضر شود.”

ایشان در بخش دیگری از سخنان‌شان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و افزودند: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده‌ امنیت کشور خواهد بود، زیرا دشمنان از پشتوانه‌ مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»

هم چنین مسئولان مختلف کشوری، استانی و شهرستانی نیز در صحبت های خود بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید کرده و آن را خنثی کننده توطئه و نیزنگ دشمنان و روز یاس و ناامیدی دشمنان برشمرده اند.

هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است

در این زمینه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: همه باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با بیان اینکه هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است، افزود: در انتخابات باید به وظیفه خود عمل کنیم و با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را ناکام سازیم

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه معیارهای انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری بیان شده است، تصریح کرد: باید نماینده ای در تراز انقلاب و مطابق با معیارها و شاخص ها مانند چه کسانی برای انقلاب زحمت کشیده اند، مومن، ولایی، انقلابی، دلش برای اسلام و انقلاب بتپد، سرباز ولایت هستند، ایثارگری و با فرهنگ جبهه و شهادت آشنا هستند، اینها معیار و شاخصه است.

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است

امام جمعه میاندوآب  نیز بر لزوم اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشته و می گوید: حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است، افزود: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید در پای صندوق های رای  حضور پرشور داشته باشند.

وی گفت: هر کس مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند، دشمن مردم است.

حسن زاده با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات و صحنه های مختلف تضمین بقای نظام است، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی به دنبال ناامیدکردن مردم هستند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: دشمنان ما همان هایی هستند که جمعیت دهها میلیونی در تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را اندک اما حضور حداقلی را در موضوعات حاشیه ای با امپراطوری رسانه ای بزرگ جلوه می دهند.

حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این زمینه با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، می گوید: دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند و حضور حداکثری و پرشور و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: معیارهای انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری بیان شده است و مردم نیز وظیفه دارند تا مطابق با بیانات مقام عظمای ولایت، برای تشکیل مجلسی انقلابی و در تراز انقلاب، نماینده ای که انقلابی و مدافع ارزش ها و انقلاب باشد را انتخاب کنند.

تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است

فرماندار میاندوآب نیز در این زمینه با بیان اینکه برای اخذ آرای مردمی ۱۶۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب پیش بینی شده است نیز به خبرنگار ما گفت: از این تعداد ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند.

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه ۲۰۶ هزار نفر در حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: امسال ۱۰هزار و ۸۷۶ نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب مشارکت خواهند کرد، افزود: از افراد با تجربه در امر برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای استفاده خواهیم کرد

فرماندار میاندوآب گفت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است و کلاس های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی برگزار شده و در آینده نیز برگزار می شود.

قهرمانی تصریح کرد: در بخش مرکزی تعدا ۵۴ شعبه اخذ رای شهری و تعداد ۶۱ شعبه روستایی، در بخش مرحمت آباد تعداد ۵ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی و در بخش باروق نیز ۳ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.