هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
شناسه : 310554
3
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات ممنوع و غیرقانونی است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات ممنوع و غیرقانونی است و و با خاطیان برخورد می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم وجود ندارد، افزود: به‌تمامی واحدهای صنفی و صنعتی اخطار داده می‌شود که از افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات خودداری کنند.

وی با اشاره به این که مشکلی در خصوص تأمین کالاهای اساسی و مصرفی مردم وجود ندارد، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، ضمن تشدید نظارت، با افزایش خودسرانه قیمت‌ها برخورد می‌کند.

بهروزی هر گونه افزایش غیرقانونی در نرخ کالا و خدمات را سوءاستفاده و تخلف عنوان و تصریح کرد: افزایش قیمت کالا و خدمات نیازمند طرح موضوع در کمیته فرعی نرخ‌گذاری و متعاقب آن تصویب نرخ‌های پیشنهادی در کمیسیون نظارت شهرستان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: در صورت موافقت و تصویب کمیته فرعی نرخ‌گذاری، رؤسای اتحادیه‌های صنفی مجوز لازم برای اعمال و ابلاغ نرخ‌های جدید به اعضای خود را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.