هدیه سرخ برای نجات زندگی در روزهای کرونایی
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۱۸
شناسه : 291161
6

جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در یک اقدام نیک و خداپسندانه بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، با توجه به بحران کرونا و نیاز مبرم بیماران به اهدا خون ، بسیجیان برادر و خواهر میاندوآبی در کنار اقداماتی دیگر مانند تهیه و توزیع ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در این اقدام نیک و خداپسندانه با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، بخش از خون خود را اهداء می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه این اقدام خداپسندانه و نیکو به خبرنگار زرین خبر، گفت: اهدای خون، اهدای زندگی است و در این راستا بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بامراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند کردند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد:باتوجه به نیاز بیماران کرونایی و به علت اعلام نیاز سازمان انتقال خون برای رفع کمبود بانک خون، بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب احساس وظیفه کرده و به صورت گروهی در پایگاه انتقال خون این شهر بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

وی گفت:‌ پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اطمینان می دهند که هر کجا و در هر شرایطی که نیاز باشد با تمام ظرفیت و به عنوان خادم مردم همیشه در صحنه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: امیدواریم در راستای ارتقا سلامت جامعه همواره با همکاری مردم بتوانیم فرهنگ اهدای خون به هموطنان خود ترویج دهیم تا خون مورد نیاز بیماران تامین شود.

وی گفت: اهدای خون به بیماران نیازمند یکی از حرکت های جهادی است و با اهدای خون خود می توان هدیه ای بزرگ در جهت حفظ حیات و سلامتی دوباره  بخشیدن به بیماران نیازمند به فراوری های خونی اهدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب هم چنین در پایان تصریح کرد: سپاه و بسیج در کنار مدافعان سلامت در شهرستان بوده و در خدمت مردم شهید پرور میاندوآب است و در این راه از هیچ تلاش و کمکی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.