هدف گذاری برای فعال کردن ۸۰ واحد صنعتی راکد آذربایجان غربی / ۲۵ درصد واحدهای تولیدی استان راکد یا نیمه فعال هستند
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
شناسه : 303264
5
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سطح استان دو هزار و 50 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که کمتر از 25 درصد آنها غیرفعال یا نیمه فعال هستند.
پ
پ

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: در راستای فعال سازی واحدهای راکد یا نیمه تعطیل، طرح یکشنبه های حمایت از تولید با حضور استاندار محترم اجرا می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: مصوبات طرح یکشنبه های تولید، به منزله کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و هر مشکلی که در این بازدیدها احصا می شوند، مصوب شده و برای رفع آنها اقدام می شود.

وی گفت: در سطح استان دو هزار و ۵۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که کمتر از ۲۵ درصد آنها غیرفعال یا نیمه فعال هستند.

سرتیپی تصریح کرد: در پنج ماه اخیر با اقدامات انجام گرفته، نزدیک به ۴۶ واحد تولیدی در سطح استان فعال سازی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۸۰ واحد تولیدی فعال سازی شده است، اظهار کرد:امسال برنامه ریزی شده تا ۸۰ واحد فعال سازی شوند.

وی با اشاره به تصویب ۱۵ هزار میلیارد تومان برای صنعت و معدن آذربایجان غربی در سفر ریاست جمهوری، افزود: در این راستا اولویت بندی انجام گرفته و واحدهای تولیدی که در اشتغال و اقتصاد استان تاثیرگذار هستند در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.