نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت  اجتماعی و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان دارد/ امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
شناسه : 284327
5

امام جمعه میاندوآب گفت: نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت  در جامعه و مقابله با نفوذ فرهنگی غرب نقش مهم و ویژه ای دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در میاندوآب به مناسبت هفته ناجا با تبریک این هفته ، اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای تقدیر و تجلیل از تلاش های شبانه روزی پرسنل ساعی و تلاشگر ناجا است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در گام اول انقلاب و در 40 سال گذشته با تدابیر و منویات مقام عظمای ولایت از مرحله شکل گیری، انسجام و استحکام عبور کرده و به نیروی کارآمد و تاثیرگذار تبدیل شده  و در گام دوم انقلاب با نیروی تاثیرگذار و مستحکم و کارآمد رو به پیشرفت و تعالی حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز هجمه و نگاه دشمن به مسائل فرهنگی و ناامن کردن داخل کشور است، گفت: در این راستا نیروی انتظامی وظایف مهم بر عهده داشته و باید در راستای برقراری امنیت  در جامعه و مقابله با نفوذ فرهنگی غرب به وظایف خود عمل کند.

حسن زاده احساس امنیت اجتماعی و نظم در جامعه را از جمله کارکردهای پلیس در جامعه عنوان و تصریح کرد: امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است و جایی که امنیت نباشد، توسعه در زمینه های مختلف مانند علمی، اقتصادی و… اتفاق نمی افتد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هرکس در حیطه مسئولیت خویش یار و یاور و پشتیبان پلیس باشد، افزود: علما، آحاد مختلف مردم و مسئولان باید پشتیبان پلیس بوده و تصویری به عنوان یار مهربان و مقتدر از پلیس در جامعه بیان کنند.

حسن زاده با بیان اینکه پلیس مقتدر، قانونمند و امین مردم و مقتدر در برابر هنجارشکنان و قانون شکنان است، اظهار کرد: مبارزه با فساد، عمل به مر قانون باید در سرلوحه ناجا باشد و همه از نیروی انتظامی مقتدر، عزتمند و مهربان در برابر همه و قاطع در برابر نیم درصد هنجارشکن حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.