نیروی انتظامی از کارآمدترین نیروها در تأمین امنیت است
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
شناسه : 312130
6
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از کارآمدترین نیروها بوده و با درایت، کار جهادی و انقلابی، تأمین‌کننده امنیت است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در میاندوآب در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح در ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های پرسنل انتظامی، این نیرو به یک نیروی مهم تبدیل شده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: نیروی انتظامی از مرحله شکل‌گیری و انسجام عبور کرده و به نیروی کارآمد مؤثر و تأثیرگذار تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از کارآمدترین نیروهای داخلی کشور است، گفت: نیروی انتظامی در هر عرصه دولتی یا حاکمیتی در اختیار مردم و در کنار مردم بوده است.

حسن‌زاده با اشاره به وظایف متعددی که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در عرصه ارتقا امنیت اجتماعی که دشمنان روی آن برنامه‌ریزی می‌کنند، نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: مردم ایران اسلامی، قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به درایت و پشتکار پرسنل انتظامی، گفت: با درایت، کار جهادی و انقلابی، شما تأمین‌کننده امنیت در محیط کار و تجارت و اجتماع هستید و این ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

حسن‌زاده با بیان اینکه امنیت جامعه در سایه مجاهدت‌های نیروی انتظامی حاصل شده است، اظهار کرد: با تمام قدرت و اقتدار در کارهای خود به‌پیش رفته و در عین اقتدار و قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت با رافت به مردم خدمت کنید.

پلیس بااقتدار با ناهنجاری‌ها و اوباش‌گری‌ها مبارزه می‌کند

فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهر با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» آغاز شده است، اظهار کرد: در میاندوآب نیز ۵۰ برنامه برای گرامیداشت این هفته که تا ۱۹ مهر ادامه دارد، پیش‌بینی‌شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم پور افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، اجرای میز خدمت، تجلیل از خانواده‌ها، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس جهت آموزش همگانی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای بیان جلوه‌های ایثار مأموران انتظامی است، گفت: واژه اقتدار برای پلیس یک مفهوم و شرط لازم برای مأموریت‌های ذاتی خویش است.

رستم پور تصریح کرد: همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان در مبارزه بی‌امان با ناهنجاری‌ها و اوباش‌گری‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفته و اقتدار و قانون‌گرایی و نظم و انضباط اجتماعی در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.