نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه برای ارتقا شاخص های سلامت/میاندوآب به قطب ارائه خدمات برتر در جنوب آذربایجان غربی تبدیل می شود
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۱
شناسه : 285835
5

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: در مطالعات طرح آمایش استانی، شهرستان میاندوآب به عنوان مرکز جنوب استان برای ارائه خدمات برتر در نظر گرفته شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر حضرتی پر در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان یکی از شاخص های مهم برای مسئولان استانی است، اظهار کرد: هم برای مسئولان ارشد استان و هم برای سازمان برنامه و بودجه، بخش بهداشت و درمان در کنار سایر شاخص های توسعه برای ارتقا مهم و مدنظر بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام توان ما برای ارتقا شاخص ها بوده است، گفت: در داخل استان از نابرابری و عدم توازن بین شهرستان ها رنج می بردیم و شکاف آذربایحان غربی با میانگین استان های برخوردار نیز دیگر موردی بود که در این زمینه با آن مواجه بودیم.

وی افزود: با توجه به شرایط در چند سال اخیر به این موضوع اهمیت داده و منابع اعتباری را در این زمینه اختصاص دادیم که یکی از مهم ترین فصول؛ فصل بهداشت و درمان بود و این مسیر را نیز ادامه می دهیم.

حضرتی پر تصریح کرد: تلاش می کنیم شهرستان هایی که سرانه تخت در آن ها نسبت به میانگین استانی پایین است را ارتقا داده و فضای مناسب درمانی را تامین کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی اظهار کرد: در مطالعات طرح آمایش استانی نیز شهرستان میاندوآب به عنوان مرکز جنوب استان برای ارائه خدمات برتر در نظر گرفته شده که حوزه بهداشت و درمان یکی از این موارد است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.