نوجوان میاندوآبی هدایای روز تولد خود را به مبارزه با کرونا اهدا کرد
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شناسه : 287870
7

نوجوان میاندوآبی، در روز تولد خود تمام هدایای جمع آوری شده و پس انداز خود را برای مبارزه با کرونا به حوزه سلامت این  شهرستان اهدا کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این روزها مدافعان سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی با سختی کشیدن خود برای بیماران هموطن شان سنگ تمام می گذارند.

در کنار این موضوع این روزها نیز شاهد موج مهربانی و همدلی مردم با مدافعان و جهادگران عرصه سلامت هستیم که هر آنچه در توان دارند برای تامین اقلام مورد نیاز این قشر و مبارزه با کرونا را به کار می گیرند و این کار نیز سن و سال نمی شناسد.

در این زمینه بزرگ مرد کوچکی در میاندوآب، در روز تولد خود تمامی هدایای جمع آوری شده و پس انداز خود را با حضور در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب برای مبارزه با کرونا به حوزه سلامت شهرستان اهدا کرد تا نام وی نیز  در کنار مدافعان سلامت درج شود.

محمد که علاقه ای به ذکر نام خانوادگی اش نداشت، امروز ۲۰ میلیون ریال هدایای دریافتی تولد خود و پس اندازش را برای مبارزه با بیماری کرونا برای شهر خود اختصاص داد تا قدمی در  راه مبارزه با بیماری کرونا بردارد.

سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت ودرمان میاندوآب نیز در این زمینه از اقدام خداپسندانه و خیر خواهانه تمامی شهروندان این شهرستان که با گشاده دستی شبکه بهداشت را یاری می نمایند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.