نوای اللهم اهل الکبریا در میاندوآب طنین انداز شد
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
شناسه : 307434
5
شکوه بندگی مردم میاندوآب/ صبح امروز همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید فطر در مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق با حضور پرشور مردم اقامه شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، صبح اول شوال که می شود، عطر دل‌انگیز عبودیت و بندگی، از جای جای شهر به مشام جان می‌نشیند و آوای خوش بندگی، آسمان و زمین و آنچه در آن است را به جوش و خروش وامی‌دارد.

یک ماه مراقب از بندگی خالصانه برای ماندن بر خوان کریمانه خدا به پایان رسید و امروز مردم می آیند تا پاک شدن دوباره ی فطرت هایشان از غبار دنیا را جشن بگیرند.

همه مردم اعم از کودک و بزرگ آمدند تا تا این عید بزرگ، عید بندگی را به یکیدگر تبریک بگویند و در کنار یکدیگر با نوای” اللهم اهل الکبریا و العظمه …”  خدا را فریاد بزنند.

صبح امروز نیز مصلی امام خمینی(ره) و مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق در روز عید سعید فطر، عید بندگی، میزبان مومنان و نمازگزارانی بود که بعد از یک ماه روزه داری در ماه میهمانی خدا آمدند تا شکوه بندگی را در نماز عید فطر به نمایش بگذارند.

درب های مصلی امام خمینی(ره)از ساعت چهار صبح به روی نمازگزاران گشوده شد و  لحظه به لحظه بر جمعیت عظیم در مصلی امام خمینی(ره) افزوده می شد.

مراسم در مصلی امام خمینی(ره) همزمان با اقامه نماز جماعت صبح شروع شد و نماز عید فطر نیز ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب  اقامه شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.