نمایشگاه صنایع دستی و توانمندیهای بانوان در میاندوآب دایر شد
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
شناسه : 301619
3
 معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: نمایشگاه یک روزه صنایع دستی، تولیدات و توانمندیهای اعضاء صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان میاندوآب برپا شد.
پ
پ

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برپایی این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای ممدل میاندوآب گشایش یافت.

علی دیانتی اظهار کرد: این نمایشگاه در ۱۲ غرفه از صنایع دستی، تولیدات و توانمندیهای اعضاء صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی میاندوآب دایر شده است.

وی افزود: این غرفه ها شامل عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، گل و گیاهان تزئینی، خشکبار، انواع بافتنی، عروسک، صنایع دستی زنان، قلیم، فرآورده های لبنی، انواع مربا و ترشی، آشپزی، پوشاک، لحاف و تشک، سرویس آشپزخانه، خیاطی، گلدوزی و تابلوهای فلزی است.

دیانتی با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای زنان روستایی و توانمندسازی این قشر از جامعه، توسعه اشتغالزایی و رونق اقتصاد است، تصریح کرد: این نمایشگاه از صبح امروز  تا ساعت ۲۱ امشب جهت بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.