نماز عید فطر در مساجد میاندوآب اقامه شد
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
شناسه : 288542
6

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید فطر در مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید فطر در مساجد میاندوآب، چهاربرج و باروق با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نماز عید فطر تنها در مساجد استان آذربایجان غربی اقامه شد که به تبع آن در شهرستان میاندوآب نیز بر خلاف سال های گذشته که نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) اقامه می شد، امسال تنها در مساجد میاندوآب نماز عید فطر با حضور اقشار مختلف مردم اقامه شد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به اهمیت برگزاری نماز عید سعید فطر و اشتیاق وافر مردم خداجو و مؤمن برای اقامه این فریضه الهی و همچنین حصول ثبات نسبی در کنترل ویروس کرونا ، ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل و دقیق موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شاهد برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد استان آذربایجان غربی بودیم.

هم چنین در شهر چهاربرج نیز نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام طباطبایی در خیابان امام(ره) در این شهر با حضور اقشار مختلف مردم این شهر اقامه شد.

گفتنی است نماز عید سعید فطر در شهر باروق و برخی مساجد روستایی نیز اقامه شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.