نقش مهم نقش مهم آموزش و پرورش در رشد جامعه/ آموزش وپرورش میاندوآب با کمبود نیروی انسانی مواجه است
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۳
شناسه : 283875
7

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: آموزش وپرورش میاندوآب از لحاظ کمیت نیروی انسانی با مشکل مواجه است که بارها در این زمینه با مسئولان استانی رایزنی کرده ایم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در همایش مدیران مدارس میاندوآب که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در جامعه، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در جامعه داشته و پایه و اساس پیشرفت است و باید به آن توجه و تقویت شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: باید نسبت به جنگ نرم دشمنان و تلاش آنها در این راستا هوشیار بوده و مدیران مدارس از کارشناسان انتظامی و دیگر ارگان ها در امر آموزش همگانی برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند.

وی گفت: دشمنان به دنبال ترویج آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و جوانان و نوجوانان هستند و در این راستا باید هوشیاری لازم را داشته و آگاهسازی لازم در جوانان انجام گیرد.

شیخ نژاد در ادامه با اشاره به مقوله امنیت، تصریح کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت مهم برای ما هستند و برقراری امنیت در جامعه، نقش مهم و خطیری است که همه به ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه بوده و یک مقوله عمومی است که همه در آن نقش دارند و مشارکت مردم سبب برقراری امنیت اجتماعی پایدار می شود.

وی در پایان به اجرای برخی طرح ها از جمله برپایی نمایشگاه، آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و… با همکاری پلیس و آموزش و پرورش در مدارس اشاره و از ادامه آنها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آموزش وپرورش میاندوآب از لحاظ کمیت نیروی انسانی با مشکل مواجه است

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر برنامه ریزی صحیح مدیران برای تقویت درسی دانش آموزان، اظهار کرد: باید در راستای تقویت درسی دانش آموزان تلاش کرد و مدیران مدرسه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

بهروز تقی نژاد با بیان اینکه باید مدرسه کانون فرهنگی، تربیتی و اجتماعی باشد، گفت:باید بسترهای لازم را برای رشد استعدادهای کودکان در زمینه های مختلف در مدارس ایجاد کرد.

وی افزود: مدیران و معلمان باید در مدرسه نقش الگو را داشته و امکان پاسخگویی به مشکلات دانش آموزان را فراهم کنند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه آموزش و پرورش متولی فرهنگ است، تصریح کرد: کار آموزشی و پرورشی از اهمیت بسزایی برخوردار است  و باید همه تلاش کرده در راستای ایجاد آرامش قدم برداریم.

تقی نژاد در پایان با بیان اینکه از لحاظ نیروی انسانی مشکل داریم، اظهار کرد: آموزش وپرورش میاندوآب از لحاظ کمیت نیروی انسانی با مشکل مواجه است که بارها در این زمینه با مسئولان استانی رایزنی کرده ایم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.