نقش خیرین در ایام مبارزه با کرونا بسیار تاثیرگذار بود
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
شناسه : 293253
6
فرماندار میاندوآب: شیرازه محبت گفت: عملکرد خیرین شهرستان در بحث جمع آوری و توزیع اقلام بهداشتی، ملزومات زندگی و بسته های معیشتی در ایام کرونا بسیار ارزنده بود تا جاییکه میاندوآب جزو برترین شهرستان های کشور مطرح شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب در جلسه راه اندازی موسسه خیریه بیمارستانی در این شهرستان، با تقدیر از نقش خیرین در ایام مبارزه با کرونا و یاری رساندن به نیازمندان، گفت: برخی از شهروندان میاندوآبی در ایام کرونا یار و یاور ما بوده و همواره یاریگر ما در کمک رسانی به نیازمندان بودند.

حسام شیرازه محبت اظهار کرد: عملکرد خیرین شهرستان در بحث جمع آوری و توزیع اقلام بهداشتی، ملزومات زندگی و بسته های معیشتی بسیار ارزنده بود تا جاییکه میاندوآب جزو برترین شهرستان های کشور مطرح شد.

وی با  بیان اینکه خیرین میاندوآب در تمامی حوزه ها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند که این عملکرد در بحث مبارزه با ویروس کرونا نمود بیشتری داشت، افزود: در  مبارزه با کرونا  شاهد بودیم که خیرین با جان و دل و مال خود در میدان مبارزه حاضر شدند.

فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعین توان پرداخت کمترین هزینه ها را ندارند، تصریح کرد: تاسیس موسسه خیریه بیمارستانی بسیاری از مشکلات مالی شهروندان نیازمند را پوشش خواهد داد.

شیرازه محبت تاکید کرد: نباید در ارائه خدمات، تنها کمیت در نظر گرفته شود بلکه با تجمیع موسسات خیریه و ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازمندان، خدمات بصورت عادلانه، ساماندهی شده و با مساوات ارائه شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.