نظام سرمایه داری آمریکا به صورت موریانه وار در حال فروپاشی است
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
شناسه : 288683
4

کارشناس مسائل سیاسی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، افول آمریکا موریانه وار است و قدرت پوشالی و تمدن ظاهری و زیبای آمریکا شبیه به کشتی زیبای تایتانیک است که در حال غرق شدن در اقیانوس مشکلات بسیار عظیم است.

پ
پ

فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه یکی از نشانه های هژمونی برتر در دنیا قدرت فیصله دادن به مسائل و مشکلات بین المللی است، اظهار کرد: امروز  مشاهده می کنید که آمریکا نه تنها این قدرت در منطقه دنیا از دست داده است بلکه بیشتر دولت‌ها و ملت‌های آزاده در دنیا راضی به میانجی‌گری آمریکا در مسائل خودشان نبوده و  حتی اجازه ورود آمریکا به کشورشان ر را نمی‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی مکتب امام(ره) امروز  جهان شمول شده است، افزود: این موضوع نشأت گرفته از مکتب استکبارستیز امام راحل(ره) است که امروز خود را به شیوه های مختلف نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز در خود آمریکا ایالت های مختلف این کشور ساز استقلال می زنند یا  در عراق پارلمان این کشور تصویب می‌کند که آمریکا باید از عراق خارج شود و یا قضیه کرونا همه نشان از اضمحلال آمریکا دارد.

فرج زاده با اشاره به اینکه اراده ملت ایران امروز یک الگوی بسیارخوبی از استکبارستیزی را به دنیا معرفی کند، افزود: بالا رفتن روحیه مردم ایران در توانمندی ایران برای مقابله با کرونا و همچنین همزمان با کرونا پرتاب ماهواره پیشرفته نور به فضا و بعد از این ماجرا اعزام نفتکش های جمهوری اسلامی با پرچم ایران و عبور از دریای کارائیب که در حوزه استحفاظی و نظامی آمریکا قرار دارد، موید قدرت برتر و اراده بالای مردم ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تمام نشانه‌ها و شواهد نشان از روند رو به افول آمریکا دارد، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، افول آمریکا موریانه وار است و قدرت پوشالی و تمدن ظاهری و زیبای آمریکا شبیه به کشتی زیبای تایتانیک است که در حال غرق شدن در اقیانوس مشکلات بسیار عظیم است.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر  امروز شاهد ناتوانی بسیار شگفت آور آمریکا در بحث مبارزه با بیماری کرونا و رفتار بسیار زشت و غیر انسانی و ضد حقوق بشری آمریکا و پلیس آمریکا با انسان های رنگ پوست ملت خودشان هستیم که باعث شعله‌ور شدن خشم ملت آمریکا شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.