نظارت 4 اکیپ دامپزشکی میاندوآب بر ذبح دام در روز عید قربان
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۹
شناسه : 282904
3

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب گفت: چهار اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی بر ذبح دام در روز عید قربان در این شهرستان نظارت می کنند.

پ
پ

مهدی فتاحی در گفتگو با زرین خبر، اظهار کرد: در روز عید قربان چهار اکیپ دامپزشکی شامل یک اکیپ ثابت و سه اکیپ سیار کار نظارت بر ذبح بهداشتی دام را در میاندوآب بر عهده دارند.

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب افزود: این اکیپ ها متشکل از روحانی ناظر شرعی، دامپزشک، کارشناس بهداشت و ماموران انتظامی آماده ارائه خدمات بهداشتی به مردم در جهت تامین گوشت سالم و بهداشتی هستند.

وی تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم با اکیپ های دامپزشکی همکاری لازم را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا سوال با شماره تلفن های 45228260 و 45224522 تماس بگیرند.

فتاحی گفت:  از مردم خواهشمندیم به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری های قابل انتقال از دام به انسان‌، در روز عید قربان حتی المقدور دام های قربانی خود را در کشتارگاههای صنعتی کشتار نمایید.

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی دام میاندوآب در شب و صبح عید قربان فعال بوده و آماده ارایه خدمات بهداشتی و ذبح شرعی از طریق ناظران بهداشتی دامپزشکی دام‌های قربانی شهروندان است، افزود: از همشریان عزیز خواهشمندیم از خرید گوشت بدون مهر و لیبل دامپزشکی خودداری نموده و در صورت مشاهده موارد غیر مجاز شبکه دامپزشکی را مطلع فرمایید.

وی اظهار کرد:  اکیپ های بازرسی گوشت ، بصورت رایگان  از ساعت 7 صبح الی ۱۳ ظهر روز عید قربان آمادگی لازم را جهت ارائه خدمت در محل قربانی و نیز در کشتارگاه دامی شهر را دارند و مردم می توانند در این راستا با شماره تلفن های  45228260 و 45224522 تماس حاصل نمایند.

فتاحی با هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های انجام گرفته با مراجع قضایی، انتظامی و شهرداری و یا هرگونه کشتار غیرمجاز به قصد فروش و سودجویان خارج از کشتارگاه و بدون نظارت بهداشتی دامپزشکی که سلامت مردم را مورد تهدید قرار دهد، به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.