نظارت ۳ گروه بر بازار نوروزی در میاندوآب
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
شناسه : 316576
4
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان، سه گروه ۲ نفره در این شهرستان بر بازار نظارت می‌کنند.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازار در ایام نوروز و رمضان، اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۳ بهمن به‌صورت مقدماتی و از اول اسفند به‌صورت عملیاتی اجرا و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: این طرح با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم در زیر ذره‌بین واحد بازرسی قرار دارد و نحوه فعالیت اصناف و کسبه بازار به‌صورت روزانه رصد و قیمت کالاها بررسی و کنترل می‌شود .

بهروزی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالاهای مصرفی مردم در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز، تصریح کرد: بازرسی از واحدهای صنفی پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و میوه در اولویت قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب به سنت خانه‌تکانی و آیین دیرینه نظافت بهاری و نیاز خانواده‌ها به شستشوی فرش‌ها و مبلمان منزل اشاره کرد و افزود: نظارت بر مراکز قالیشویی و خشک‌شویی و نیز مراکز اقامتی، هتل‌ها و پارکینگ‌ها توسط بازرسان تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: بازرسی از مراکز زیارتی و سیاحتی، هتلداری و گردشگری، حمل‌ونقل، غذاخوری‌ها، اماکن فرهنگی و تفریحی، عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی خوار و بار و پروتئینی و همچنین فروشندگان زولبیا و بامیه نیز در اولویت طرح نظارتی قرار دارد .

بهروزی با اشاره به اینکه سه گروه ۲ نفره در دو نوبت صبح و عصر بر بازار فعالیت دارند، گفت: با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته شاهد ثبات و آرامش کامل در بازار طی روزهای آینده خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.