نظارت در حوزه معادن میاندوآب تشدید می‌شود
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 311347
6
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای صیانت از منابع عمومی و جلوگیری از تضییع بیت‌المال نظارت در حوزه معادن تشدید می‌شود.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای یکی از اولویت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب است، اظهار کرد: در این راستا طرح تشدید نظارت بر برداشت شن و ماسه و نیز کامیون‌های حامل مواد معدنی در میاندوآب در دست اجرا است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای، برای خاطیان پرونده تخلفاتی تشکیل‌یافته و به‌منظور رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع می‌شود.

وی هم چنین با بیان اینکه در راستای صیانت از منابع عمومی و جلوگیری از تضییع بیت‌المال نظارت در حوزه معادن تشدید می‌شود، گفت: در این راستا متخلفان تحت تعقیب قضایی قرارگرفتن و بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: این هشدار را می‌دهیم که سودجویان و فرصت‌طلبانی که به روش‌های مختلف وارد رودخانه شده و منابع و معادن ملّی را به تاراج می‌برند و یا با اقدامات غیرقانونی زمینه انباشت، حمل، خریدوفروش غیرمجاز مصالح را فراهم می‌کنند منتظر برخورد قاطع و تعقیب شدید قضایی باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: کامیون‌دارانی هم که اقدام به حمل شن و ماسه می می‌کنند باید مصالح مورد درخواست مصرف‌کنندگان را از واحدهای مجاز تهیه کرده و به‌هیچ‌وجه حق خرید و تأمین شن و ماسه از برداشت‌کنندگان غیرمجاز را ندارند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.