نظارت بر بازار در آذربایجان‌غربی معنا و مفهومی ندارد
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
شناسه : 299049
12
اینجا خبری از دلسوزی نیست!

این روزهای با نزدیک شدن به ایام عید، حضور مردم در بازار افزایش یافته این حضور برای مردم ثابت کرده که نظارت بر بازار در آذربایجان غربی معنا و مفهومی ندارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، نظارت بر بازار امری که همیشه عاملی برای کنتزل قیمت ها و جلوگیری از تخلف بری اصناف در سطح جامعه اجرا می‌شود.

این روند طی سال های اخیر در آذربایجان غربی به گونه ای شده که واژه نظارت معنا و مفهوم خود را در سطح جامعه و در بین مردم از دست داده است.

این مساله زمانی بیشتر به چشم می آید که نزدیک ایام عید می‌شویم، در این ایام پایانی سال و با نزدیک شدن به ایام عید، مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز خود یه سری را به بازار می‌زنند.

در این سرزدن است که مردم متوجه می شوند که باز هم هر صنفی و مغازه ای بر اساس علاقه خود بر روی محصولات قیمت گذاری می کند.

روند رو به رشد قیمت گذاری در خیابان امام ارومیه از سمت میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب تنها گوشه ای از روند عدم نظارت بر بازار است.

این گرانی کالا تنها در صنف پوشاک فروشان نیست و در این خیابان هر صنفی حتی کافه داران نیز قیمت ها را بر اساس علاقه خود افزایش می دهند و هیچ نظارتی بر این روند وجود ندارد.

قیمت گذاری اجناس به گونه ای است که داد مردم را درآوده است و با وجود اعتراض مردمی، فروشندگان اعلام می‌کنند، قیمت های ماه قبل بستگی به شرایط داشت و قیمت روز نیز بستگی به شرایط امروز دارد.

تمام این مسائل و عدم نظارت ها، حاکی از این مسائل است که اینجا خبری از دلسوزی نیست !

مسوولان مربطه به فکر مردم باشند تا رضایت الهی را کسب کنند، همانطور که حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این رابطه تاکید داشتند که: مدیران با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند زیرا فردی که وظیفه‌ای به وی اعطا می‌شود باید در مقابل خداوند متعال پاسخگو بوده و باید در مسوولیت خود با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.