نظارت بر بازار تشدید شود
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
شناسه : 311046
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: نظارت بر بازار به‌ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی و لوازم موردنیاز مدارس بسیار ضروری بوده و با جدیت دنبال شود.معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: نظارت بر بازار به‌ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی و لوازم موردنیاز مدارس بسیار ضروری بوده و با جدیت دنبال شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب که باهدف تعیین قیمت و تأمین اقلام ضروری، مدیریت بازار در آستانه سال تحصیلی جدید تشکیل شد، با تأکید بر نظارت ویژه و مستمر بر بازار، اظهار کرد: نظارت بر بازار به‌ویژه در آستانه آغاز سال تحصیلی و لوازم موردنیاز مدارس بسیار ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در هر موضوعی که ورود می‌کنند باید با تخلفات با جدیت و قاطعیت برخورد کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان و مسئولان مربوطه در هرزمان و مکانی که نشانه خیانت به مردم را مشاهده کردند نیز باید با قاطعیت برخورد کنند.

رضایی با تأکید بر اینکه در برخورد با فساد نباید هیچ‌گونه مماشاتی صورت گیرد، افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای برای مشکل‌سازی یا سلب آرامش در کار بازار و مردم پذیرفته نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب بر لزوم رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده، اظهار کرد: در کنترل بازار تمام جوانب در نظر گرفته شده و نباید به تولیدکننده صدمه وارد شود و درعین‌حال مصرف‌کننده نیز نباید در تنگنا قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و بازار لوازم‌التحریر و البسه مدارس، گفت: در موضوع لباس مدارس، قیمت‌ها هرآنچه از سوی مراجع استانی اعلام می‌شود باید اجرا شده و تولیدکنندگان باید تابع قیمت مصوب باشند و بازار نیز نباید تافته‌جدابافته از مردم باشد.

رضایی هم چنین با اشاره به فعالیت سایر اصناف و لزوم رعایت قیمت اعلامی توسط اتحادیه‌ها، تصریح کرد: کارگروه تنظیم بازار میاندوآب با کنترل مستمر قیمت دام زنده و میزان کشتار روزانه قیمت اصلی گوشت را تعیین نموده و با هرگونه فروش بالاتر از قیمت مصوب برخورد قانونی داشته باشد.

هم چنین در این جلسه رضا بهروز رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام‌گرفته توسط این اداره در راستای کنترل و نظارت بر بازار، اظهار کرد: هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات ممنوع و غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

رضا بهروزی با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار توسط بازرسان این اداره و اتاق اصناف صورت می‌گیرد، افزود: به‌تمامی واحدهای صنفی و صنعتی اخطار داده شده تا از افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات خودداری کنند.

ظهیری، معاون اداره جهاد کشاورزی میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعت بازار گوشت، گفت: باتوجه‌به حجم بالای عرضه و کشتار دام در استان تهران، شهرستان‌های معین تأمین گوشت استان تهران تعیین‌کننده قیمت دام زنده هستند.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا به ارائه گزارش و عملکرد اداره متبوعه پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.