نظارت بر بازار افزایش یابد/به دولتمردان در اصلاح نظام یارانه ها اعتماد داریم
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
شناسه : 300328
6
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه ما به دولتمردان و بویژه رئیس دولت اعتماد کامل داریم، گفت: مسئولان نیز باید نظارت را افزایش داده و مانع از فرصت طلبی عده ای شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام علیرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به طرح اصلاح نظام یارانه ها، اظهار کرد: دولت انقلابی در راستای خدمت به مردم، اقدامات انقلابی را در زمینه اقتصاد شروع کرده است.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: دولت می‌خواهد کشور را به سمت عدالت و مبارزه با فساد و رانت پیش ببرد.

وی با بیان اینکه ما به دولتمردان و بویژه رئیس دولت اعتماد کامل داریم، گفت: سود ارز ترجیحی به مردم نمی رسید و سود آن به جیب واسطه هایی که ارز ترجیحی به آنها اختصاص یافته بود، می رفت.

رضوی تصریح کرد: دولت می‌خواهد ارز ترجیحی به خود مردم و مصرف کننده برسد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید فریب تبلیغات منفی رسانه ای دشمنان را بخورند، اظهار کرد: مردم باید در این راه دولت را همراهی کرده و فریب حرف های دشمن را نخورند.

امام جمعه موقت میاندوآب هم چنین با تاکید بر رعایت انصاف در بازار، گفت: مسئولان نیز باید نظارت را افزایش داده و مانع از فرصت طلبی عده ای شوند.

رضوی در ادامه با اشاره به دیدار سران کشورهای منطقه با رهبر معظم انقلاب در دو هفته اخیر و با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، ما برای امنیت منطقه به بیگانگان نیاز نداریم و امروز به برکت مقاومت و بصیرت مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در اوج قدرت قرار داریم.

وی با اشاره به سالروز اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها، گفت: جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را محکوم کرده و ان شاالله رژیم صهیونسیتی رو به نابودی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.