نشانه‌های آغاز موج جدید کرونا در آذربایجان غربی مشهود است
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
شناسه : 293176
6
استاندار آذربایجان غربی:

شهریاری گفت: نشانه‌های موج چهارم کرونا در آذربایجان‌غربی از افزایش مبتلایان و بستری‌های بیمارستانی مشهود است و اگر جدی نگیریم به طور قطع با تلفات سختی مواجه خواهیم بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری در یکصد و یکمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار داشت: میزان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در پاساژها، تالارها، فروشگاه‌های بزرگ و میادین دواب دستورالعمل‌های بهداشتی به طور مناسب رعایت نمی‌شود و اگر این روند تداوم یابد تعطیل خواهند شد.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه صنوف از جمله تالارهای پذیرایی متعهد شده بودند که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد، گفت: متاسفانه تعدادی از تالارهای پذیرایی اعتقادی به دستور العمل‌های بهداشتی ندارند و تکلیف این واحدهای صنفی را محاکم قضایی باید مشخص کنند.

شهریاری بیان کرد: باید محدودیت‌های کرونایی طبق رنگ بندی اعلامی به هر شهر اجرایی شود و منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح باید به طور جدی اجرایی گردد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف هستند ضمن اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی، بر روند اقدامات نیز نظارت کنند.

وی با قدردانی از سیاست دانشگاه علوم پزشکی در افزایش بیماریابی برای کنترل ویروس، افزود: بیماریابی به کنترل هر چه بهتر بیماری کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.