“نجفی” انتخاب جدید شورای شهر برای شهرداری میاندوآب/ “غفاری” رئیس شورای شهر شد
۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۸
شناسه : 289855
6

هیئت رئیسه جدید شورای شهر میاندوآب برای سال چهارم و شهردار جدید این شهر انتخاب شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب امروز با حضور فرماندار این شهر و با دستور کار انتخاب شهردار  جدید تشکیل و طی آن هیئت رئیسه جدید شورای شهر میاندوآب برای سال چهارم و شهردار جدید این شهر انتخاب شدند.

در این جلسه پس از کش و قوس فراوان، “احد غفاری” به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورای شهر در سال چهارم با  ۴رای به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد و ۳ رای نیز ممتنع بود.

هم چنین “تراب قهرمانی” با ۵ رای در مقابل دو رای سفید به عنوان نایب رئیس شورا  انتخاب و “داریوش عسگری” با  ۴ رای به عنوان منشی  اول هیئت رئیسه شورای شهر  و “مرتضی نجفی” نیز با ۴ رای به عنوان منشی دوم  هیئت رئیسه شورای شهر انتخاب شد.

پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای شهر، نوبت به انتخاب شهردار جدید میاندوآب رسید که “مرتضی نجفی” عضو شورای شهر میاندوآب به عنوان گزینه مطرح شد و در نهایت با پنج رای در مقابل دو رای سفید به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد.

در این جلسه حسام شیرازه محبت، فرماندار میاندوآب در سخنانی با انتقاد از وضعیت موجود شهری، گفت: متاسفانه نبود شهردار سبب بروز مشکلاتی برای شهر شده است.

وی با بیان اینکه میاندوآب، دژ مستحکم ولایت است، افزود: با وجود این موضوع، فضاسازی شهر برای محرم مناسب نیست.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید فضای شهر را به سمت وحدت و همدلی ببریم، اظهار کرد: فارغ از اختلافات و جبهه بندی ها، قائل به خرد جمعی باشیم.

پیش از انتخاب هیئت رئیسه جدید و شهردار جدید میاندوآب، برخی از اعضای شورای شهر مایل به انتخاب شهردار در این جلسه و موکول شدن انتخاب هیئت رئیسه جدید به جلسه بعدی بودند که در نهایت پس از کش و قوس فراوان هر دو انتخاب در این جلسه انجام شد.

گفتنی است شهر میاندوآب پس از طرح سوال، استعفا و کنارگذاشتن “رسول ملکی” از شهرداری این شهر در ابتدای امسال، تاکنون بدون شهردار بوده و با سرپرست اداره شده است و در این مدت نیز شورای شهر دو انتخاب داشته که هیچکدام به سرانجام نرسیده و “مرتضی نجفی” سومین شهردار منتخب شورای شهر میاندوآب برای تصدی پست شهرداری میاندوآب است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.