نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
شناسه : 293400
4
رئیس قوه قضائیه:

رئیس قوه قضائیه گفت: سلامت اداری مساله محوری است و باید همه نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند و هرگونه ناسلامتی باید با اراده مردم ریشه کن شود و نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هرگونه فساد، سرمایه‌گذاران را دچار تردید می‌کند و باید با جلب افزایش اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: حفظ سرمایه اجتماعی برای نظام بسیار مهم است و با حفظ این سرمایه دشمن نمی‌تواند کاری بکند.
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک‌های عامل حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند و مسوولان استان نیز به این امر توجه ویژه کنند.
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت عامل توسعه آذربایجان‌غربی است، بیان کرد: مسائل کشاورزان آذربایجان‌غربی نیز مورد توجه قرار گیرد و تا زنجیره تولید تا توزیع حفظ و دست دلالان قطع شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی در سایه عدالت اجتماعی رخ می‌دهد و عدالت باید مساله مهم و محوری تمام امورات باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نظام اسلامی با فساد و فقر و تبعیض رابطه ندارد و باید حس پویایی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی رواج داشته باشد.
آیت الله رئیسی اظهار داشت: فساد اداری در جامعه ما بسیار خطرناک است و باید دستگاه‌های اداره‌ی ما جلوه کارآمدی و گره گشایی مشکلات مردم باشد.
وی بیان کرد: سلامت اداری مساله محوری است و باید همه نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند و هرگونه ناسلامتی باید با اراده مردم ریشه کن شود و نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید به این امر توجه مرد که توسعه اقتصادی در پرتو امنیت اقتصادی و آن هم در پرتو مبارزه با فساد افتصادی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.