«ناکوک» در آذربایجان غربی آغاز شد
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شناسه : 297275
8
«پویش رسانه ای ناکوک» همزمان با سراسر کشور از ۲۱ آبان ماه سال جاری به همت روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سطح استان آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در نخستین روز آغاز این پویش ملی فیلم کوتاه داستانی « آتش بازی » با موضوع تحکیم روابط خانوادگی به کارگردانی سعید ولی زاده با انتشار در فضای مجازی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

در همین راستا تا پایان هفته جاری نیز تعداد چهار عنوان فیلم کوتاه به نام های« آشتی، بی قرار، پدر و حسرت » از هنرمندان فیلمساز ایرانی با موضوع خانواده و اهمیت آن در رشد و توسعه جامعه ایرانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

«ناکوک» پویشی رسانه ای در فضای مجازی است که در آن آثار هنرمندان کشور در بخش « فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند، موشن گرافیک، پادکست، نمایش، پوستر، کاریکاتور، اینفوگرافیک ، تیزر و استنداپ کمدی » با هدف « کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

«بازیهای رایانه‌ای، امید به زندگی، خود کشی، خیانت به همسر ، سالمندان، فضای مجازی، مصرف مشروبات الکلی، همسرآزاری، کودک‌آزاری، اختلاف زوجین و اعتیاد » از مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه امروز هستند که آثار تولید شده در این عرصه در قالب پویش رسانه ای ناکوک عرضه می شوند.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.