نام نویسی 6هزار نفر در سامانه سماح در آذربایجان غربی / 363 گروه میاندوآبی برای زیارت اربعین حسینی ثبت نام کردند
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
شناسه : 267099
7

کارشناس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: تا به امروز شش هزار و 170 نفر در آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب به ترتیب بیشترین ثبت نامی را داشته اند.

پ
پ

حسین رضایی در حاشیه جلسه ستاد اربعین در میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: تا به امروز شش هزار و 170 نفر در آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

کارشناس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی افزود: ثبت نام همزمان با سراسر کشور از اول شهریور ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد و پیش بینی می کنیم این تعداد در روزهای آینده افزایش داشته باشد.

وی گفت: بر اساس آمار ثبت نام شده شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب به ترتیب بیشترین ثبت نامی را داشته اند.

رضایی با بیان اینکه از مجموع ثبت نامی ها در سامانه سماح 669 نفر میاندوآبی هستند، تصریح کرد: این تعداد افراد در قالب 363  گروه در شهرهای میاندوآب و چهاربرج ثبت نام کرده اند.

کارشناس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ثبت نام تنها از طریق دفاتر مجاز مورد تایید است، اظهار کرد: متقاضیان در شهر میاندوآب می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم  به دفاتر خدمات زیارتی” سانلی سیر” و “سیمین سیر” و در شهر چهاربرج به دفتر موقتی که ایجاد شده، مراجعه کنند.

رضایی افزود: مردم تهیه روادید خود را به روزهای آخر موکول نکنند و سریع­تر به سامانه سماح مراجعه و ثبت‌نام کنند تا مراحل صدور روادید در زمان کوتاه­تری صورت بگیرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندوآب و جمعی از مسئولان برگزار شد، حاضران بر لزوم اندیشیده شدن تهمیدات لازم برای اربعین حسینی و اعزام زائران تاکید کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.