نافرجام ماندن سوءقصد به حضرت آقا، یک امداد غیبی بود
۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
شناسه : 309053
6
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری ذخیره الهی برای انقلاب اسلامی ایران بوده و نافرجام ماندن سوءقصد به حضرت آقا در واقع یک معجزه الهی و امداد غیبی است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به حادثه ششم تیرماه ۱۳۶۰، اظهار کرد: این حادثه یکی از جنایت‌های بزرگ منافقین بوده که همواره به دنبال توطئه علیه مردم، نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری ذخیره الهی برای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نافرجام ماندن سوءقصد به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین، گفت: بنده این نافرجام ماندن سوءقصد به حضرت آقا را یک معجزه الهی و امداد غیبی می‌دانم.

عیسی زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در طول زعامت و رهبری به‌خوبی انقلاب اسلامی را رهبری و هدایت کرده‌اند، تصریح کرد: پروردگار متعال این نگین درخشان، یار انقلاب و انسان عارف، بی‌نظیر و دانشمند و عارف بزرک جهان را حفظ کرد تا بعد از امام خمینی (ره) مسئولیت رهبری را در مسیر انقلاب اسلامی بر عهده گرفته و سکان‌دار کشتی انقلاب شوند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی به نقش هدایتگری حضرت امام خامنه‌ای در اداره کشور اشاره و اظهار کرد: نقش رهبری در ناکام گذاشتن دشمنان و مأیوس کردن آنها بسیار تعیین‌کننده بوده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی می‌گوییم، انقلاب اسلامی صاحب دارد؛ یعنی مصداق همین موضوع، گفت: این انقلاب صاحب دارد و ما بی‌صاحب نیستیم و توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.