ناسازگاران، بازماندگان قطار انقلاب اسلامی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
شناسه : 298718
8
سردار اوصانلو: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: قطار انقلاب در مسیر خود حرکت می‌کند و هر کسی نتواند با این انقلاب اسلامی سازگار باشد از قطار بازمی‌ماند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: تمام دوران دفاع مقدس با تحریم و ممانعت استکبار از ورود ساده‌ترین تجهیزات نظامی مواجه بودیم و ایستادگی در برابر تحریم طی ۸ سال دفاع مقدس نمود عینی عزت ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: با وجود تمام تحریم‌ها به سازنده اصلی‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تبدیل شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: خودکفایی در امکانات و تجهیزات پس از ۴۱ سال تحریم نشانه زبونی استکبار است.

سردار اوصانلو تاکید کرد: اگر به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر مردمی کردن عرصه‌های مختلف توجه می‌شد امروز در تمام موارد شاهد خودکفایی بودیم.

وی اضافه کرد: با کوچک‌ترین خطا تمام مقرهای گروه‌هک تروریستی را منهدم می‌کنیم و اگر گروهک‌ها دست از پا خطا کنند، ما واکنش سختی خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به جنگ‌طلبی و اقدامات استکبار با کمک حامیان منطقه‌ای خود گفت: آنچه آن‌ها می‌خواستند، حذف نام فلسطین از تاریخ بود اما هرگز در این مورد نتوانستند پیروز شوند.

سردار اوصانلو تاکید کرد: ایجاد جنگ‌های نیابتی و منطقه‌ای نیز به همین دلیل بود که با هوشیاری مردم انقلابی ناکام مانده است.

وی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای ناامن کردن منطقه بوده تا صف دولت از مردم جدا شود و  این ابزار برای ناامید کردن مردم از نظام و خدمات دولت بوده است.

وی اضافه کرد: اقدامات مختلف دشمن برای نفوذ در کشور از طریق مرزها همواره با پشتیبانی آمریکا و استکبار وجود داشته و از همان ابتدا آل‌سعود به عنوان گاو شیرده آن‌ها مشغول تامین مالی بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.