#میاندوآب_گذرگاه_کربلا ترند توئیتر فارسی شد
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
شناسه : 309761
1
فعالان فضای مجازی میاندوآب در توئیتر فارسی؛ در آستانه ماه محرم هشتگ #میاندوآب_گذرگاه_کربلا را ترند کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان فضای مجازی؛ در توئیتر فارسی؛ همزمان با فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، هشتگ #میاندوآب_گذرگاه_کربلا را ترند کردند.

کاربران ذیل این هشتگ از صبح امروز با بیش از ۲۸ هزار توئیت و ری توئیت؛ ضمن اشاره به اینکه میاندوآب، شهر عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و ابوالفضل‌ العباس(ع) بوده و در مسیر زائران اربعین قرار دارد، در پست های مختلف خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از زائران کربلا شدند.

این هشتگ که توسط کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان فضای مجازی میاندوآب انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته بود؛ قبل از ظهر امروز جزو ترندهای برتر توئیتر فارسی قرار گرفته بود و توانست ترند یک توئیتر را بدست آورد.

درخواست رسیدگی به وضعیت ورودی‌های شهر، آسفالت ریزی معابر، برپایی مواصلاتی اربعینی، ایستگاه‌های صلواتی و خدمت‌رسانی به زائران، اسکان زائران، راهنمای زائران از جمله موضوعاتی بود که کاربران در توییت‌های خود مطرح کرده بودند.

میاندوآب، مهم‌ترین و استراتژیکی‌ترین شهر در جنوب آذربایجان غربی و محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و شاهراه ارتباطی است که روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند و در ایام اربعین نیز پذیرای زائران اربعین است که‌ برای‌ عزیمت به مرزهای عراق از این مسیر عبور می‌کنند.

باتوجه‌به این مهم لازم و ضروری است که میاندوآب از چنان وضعیتی برخوردار باشد که وقتی مسافران از آن عبور می‌کنند، خاطره‌ای خوش در اذهان آنها باقی بماند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.