معارفه شهردار جدید میاندوآب/ نجفی بر کرسی بلدیه میاندوآب نشست
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
شناسه : 291045
17
پس از هفت ماه انتظار؛

مرتضی نجفی، با صدور حکمی از سوی استاندار آذربایجان غربی به عنوان شهردار میاندوآب جدید معرفی و منصوب شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، از ابتدای امسال و پس از استعفای ملکی، شهرداری میاندوآب توسط سرپرست اداره می شد و بالاخره پس از دو انتخاب ناموفق، سومین انتخاب شورای شهر میاندوآب حکم شهرداری دریافت کرد.

مراسم معارفه مرتضی نجفی عضو شورای شهر میاندوآب که به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود، امروز با حضور فرماندار، معاون و تعدادی از اعضای شورای شهر در فرمانداری برگزار و نجفی رسما به عنوان شهردار میاندوآب معرفی شد.

در این مراسم فرماندار میاندوآب در سخنانی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب، گفت:جای خوشحالی است که دیگر از مسائل حاشیه ای در شورای شهر میاندوآب خبری نیست.

حسام شیرازه مجبت با بیان اینکه اختلافات در سال های گذشته به میاندوآب ضربه زده است، افزود: حفظ وحدت و انسجام باید مدنظر شورا و شهرداری باشد.

وی هم چنین تصریح کرد: رسیدگی به نظافت شهری در اولویت شهرداری باشد.

رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف ما جلب رضایت خداوند متعال و رضایت شهروندان است و قطعا با این انتصاب شاهد روند رو به رشد در شهر خواهیم بود.

احد غفاری افزود: بخاطر کرونا مراسم خاصی برای معارفه برگزار نمی شود و تنها در شهرداری معارفه انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: از اصغری پور سرپرست شهرداری که در این مدت سنگ تمام گذاشتند تقدیر می کنیم.

تراب قهرمانی، عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های اضغری پور سرپرست شهرداری، گفت: حل مشکلات شهری باید در اولویت شهرداری باشد.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم را باید نظر قرار دهیم.

مرتضی نجفی، شهردار جدید میاندوآب نیز در  این جلسه با بیان اینکه از همه مسئولان و حسن اعتماد شورای شهر تقدیر و تشکر می کنم، گفت: امیدواریم با راهنمایی های مسئولان بویژه فرماندار،‌نماینده مجلس و اعضای شورای شهر در راستای توسعه و پیشرفت میاندوآب گام برداریم.

در پایان این مراسم از تلاش های اصغری پور سرپرست شهرداری میاندوآب با اهدای لوح سپاس؛ قدردانی و حکم انتصاب مرتضی نجفی به عنوان شهردار میاندوآب به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.