میاندوآب در مدار مهربانی/موج همدلی شهر را فرا گرفت
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۱
شناسه : 292199
9

در روزهای کرونایی و در آستانه شب یلدا، موج همدلی و مهربانی شهر را فراگرفته و از همه جای شهر صدای همدلی و مهربانی به گوش می رسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این روزها از همه جای شهر صدای همدلی و مهربانی به گوش می رسد.

موج همدلی و مهربانی شهر را فراگرفته و در هر مسجد ، پایگاه ،کوچه و خیابانی، تعدادی جمع شده و در حال بسته بندی سبد کالایی هستند تا آن را در آستانه بلندترین شب سال به دست نیازمندان برسانند.

حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، خیرین، نیکوکاران و ادارات و نهادهای مختلف دست به دست هم داده اند تا در این روزهای کرونایی با کمک مومنانه، لبخند رضایت بر لبان نیازمندان بکارند و شادی خود را در بلندترین شب سال با نیازمندان تقسیم کنند و مهربانی را با تهیه بسته های یلدایی و سبدکالایی به نمایش بگذارند.

در روزهای گذشته تعدادی از جوانان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج راضیه حوزه خواهران حضرت زهرا(س) میاندوآب دست به کار شده و می‌خواستند تا همه در شادی شب یلدا سهیم باشند و به همین خاطر در آستانه بلندترین شب سال، مهربانی را با تهیه ۱۰۰ بسته یلدایی به نمایش گذاشتند.

این بسیجیان بسته های یلدایی را در قالب “یلدای مهربانی” تدارک دیده و به یاد شهدا در بین خانواده های مناطق حاشیه نشین میاندوآب که قبلا شناسایی شده اند؛ توزیع کردند.

امروز نیز در راستای اجرای پویش لبخند رضایت و کمک های مومنانه با همکاری اداره آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و بسیج فرهنگایان و دانش آموزی میاندوآب تعدادی سبد کالایی تدارک دیده شد.

در این زمینه بهروز تقی نژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: در راستای اجرای پویش لبخند رضایت و کمک های مومنانه ۵۰ بسته معیشتی با همکاری اداره آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و بسیج فرهنگایان و دانش آموزی میاندوآب تهیه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، فرهنگیان شهرستان با همکاری یکدیگر در زمان های مختلف در قالب کمک مومنانه مشارکت داشته اند، افزود:این ۵۰ سبد کالایی تدارک دیده شده در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

اما این تمام ماجرا نیست، در گوشه ای دیگر از شهر میاندوآب، بسیجیان دیگری دست به کار شده و با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد قائم آل محمد(عج) در قالب کمک های مومنانه، سبد کالایی میوه برای شب یلدای نیازمندان تدارک دیده اند.

به گفته محمد محمودی فرمانده پایگاه قائم آل محمد(عج) حوزه یک شهری میاندوآب، در این اقدام خیر و نیکوکارانه ٨٨ بسته سبد میوه ویژه شب یلدا با ارزش ۵۰۰ میلیون ریال با همت بسیجیان و مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری مسجد قائم آل محمد (عج) تهیه و در بین خانواده های نیازمند در آستانه شب یلدا توزیع شد.

در دیگر نقاط میاندوآب نیز خیرین و بسیجیان دست به کار شده و در کنار حوزه های و پایگاههای مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره آموزش و پرورش و سایر نهادها، جلوه هایی از مهربانی را به نمایش گذاشتنه اند که این نمایش همدلی قطعا در روزهایی آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.