میاندوآب در انتظار یک حکم
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 310667
3
سه ماه از اتنخاب شهردار جدید گذشت؛ بعد از گذشت سه ماه از انتخاب شهردار جدید میاندوآب، هنوز خبری از صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر نبوده و همه سؤال‌ها به پاسخ "صدور حکم در حال طی مراحل است" ختم می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بهمن‌ماه سال گذشته بود که “بابک قدیمی” شهردار وقت میاندوآب از سمت خود استعفا داد و شورای دور ششم شهر مجبور به انتخاب سرپرست برای شهرداری میاندوآب شود.

در انتخاب سرپرست نیز قرعه دوباره به نام “وحید اصغری‌پور” افتاد، سرپرستی که حداقل در سه دوره اخیر شورای شهر ناآشنا با مسئولیت سرپرستی نبود و این بار نیز شورای شهر وی را برگزیده بود.

در کنار امورات عادی شورای شهر، در مدتی که شهرداری با سرپرست اداره می‌شد، شورای ششم شهر در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال پس از کش‌وقوس فراوان “محمدعلی شریفی” را به‌عنوان گزینه منتخب خود برای شهرداری معرفی کرد که موج تخریب‌های مجازی علیه وی سبب شد تا شریفی عطای مسئولیت شهرداری را به لقایش ببخشد و از پذیرش این مسئولیت کناره‌گیری کند، موضوعی که دوباره شورای شهر میاندوآب را با چالش انتخاب شهردار مواجه ساخت.

شورای ششم شهر این بار “بابک محمدزاده” رئیس شورای شهر را به‌عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد و با ادامه سرپرستی “وحید اصغری‌پور” در سمت سرپرستی شهرداری میاندوآب تا صدور حکم شهردار منتخب موافقت کرد.

از زمان استعفای شهردار سابق میاندوآب بیش از شش ماه و از زمان انتخاب “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار منتخب میاندوآب که در ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال بوده، بیش از سه ماه می‌گذرد؛ اما همچنان خبری از صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر نبوده و همه سؤال‌ها به پاسخ “صدور حکم در حال طی مراحل است” ختم می‌شود.

انتقادات گسترده مردم از وضعیت شهرداری

درحالی‌که همگان در انتظار تعیین تکلیف وضعیت صدور حکم شهردار منتخب هستند، انتقادات از وضعیت تنظیم و آسفالت معابر شهری به اوج خود رسیده است.

برخی در انتقادات خود به فصل کاری اشاره کرده و می‌گویند حدود ۵ ماه از بهترین زمان و فصل کاری می‌گذرد؛ اما تغییری در چهره شهر حاصل نشده و شهرداری میاندوآب از لحاظ تنظیف و آسفالت شهری وضعیت مناسبی ندارد و برنامه مناسبی نیز دیده نمی‌شود.

گلایه‌های سرپرست شهرداری

در این میان وحید اصغری‌پور سرپرست شهرداری میاندوآب نیز در جلسه شورای اسلامی این شهر از درآمد ناچیز شهرداری خبر داد و گفت: با این درآمد کم نمی‌توان انتظار کار عمرانی داشت و هیچ پیمانکاری به‌خاطر بدهی‌های به ارث رسیده حاضر نیست کار کند.

وی افزود: بنده به‌عنوان سرپرست شهرداری طبق قانون هر قراردادی را نمی‌توانم امضا کنم و این موضوع نیز از موانع است.

ارمغان بی شهردار شدن میاندوآب

هر چند انتخاب شهردار باعث شد تا فشارها از روی شورای شهر حداقل برای مدتی هم که شده برداشته شود، اما مردم از وضعیت موجود ناراضی بوده و در پیگیری‌های انجام‌گرفته مواردی مانند تنظیف شهری، زیباسازی، وضعیت معابر و آسفالت خیابان‌ها را که مطالبه مردم بوده که بارها آنها را مطرح کرده‌ایم.

در سال‌های گذشته ارمغان بی شهردار شدن میاندوآب یا بهتر بگوییم دیده‌شدن نامحدود ۱۳ شهردار و سرپرست شهردار در یک دهه گذشته در میاندوآب سبب بیشترشدن مشکلات شهری اعم از نظافت و بهداشت شهری و عدم وجود کارهای عمرانی مناسب بوده و ضرر و زیان آن نیز متوجه مردم بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.